۲ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۸

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه خبر داد؛

اتصال ۱۰۰ درصدی جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به شبکه کارت سوخت

 اتصال ۱۰۰ درصدی جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به شبکه کارت سوخت

کرمانشاه- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از بازگشت و اتصال ۱۰۰ درصدی جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به شبکه آنلاین خبر داد.

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به رفع مشکلات اختلالی در شبکه سوخت کشور طی روزهای گذشته، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در جایگاه‌های سوخت کشور ایجاد شده بود تعداد ۱۲۶ پمپ بنزین در استان کرمانشاه با مشکل مواجه شدند که از همان ساعت نخست بررسی‌های لازم در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس تلاش‌های صورت گرفته رفته رفته جایگاه‌های سوخت یا به صورت دستی و آفلاین یا از طریق رفع نقص به مدار توزیع بنزین و سوخت مورد نیاز مردم بازگشتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از روز گذشته پس از رفع نقص کامل تمامی جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه به طور ۱۰۰ درصدی چرخه عرضه سوخت به صورت آنلاین بازگشتند و هم اکنون هیچ‌گونه مشکلی برای سوخت گیری از طریق کارت‌های سوخت هوشمند وجود ندارد.

بهرامی در پایان عنوان کرد: استان کرمانشاه میانگین مصرف روزانه هر جایگاه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین است که میزان مصرف بنزین استان کرمانشاه در هشت ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 5973692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha