لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی» / روز هشتادودوم؛

قسام موشک ضد سنگر « RPO-A» را علیه اشغالگران به کار گرفت

قسام موشک ضد سنگر « RPO-A» را علیه اشغالگران به کار گرفت

مبارزان قسام نظامیان صهیونیستِ سنگرگرفته در یکی از خانه‌های خیابان غزه القدیم را برای نخستین بار با موشک ضدسنگر « RPO-A» هدف قرار دادند.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که حمله‌های هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه منطقه‌های مختلف نوار غزه ادامه دارد اشغالگران صهیونیست به صورت گسترده به کرانه باختری حمله کرده و شش فلسطینی را به شهادت رساندند.

قسام برای اولین بار موشک ضد سنگر « RPO-A» را علیه اشغالگران به کار گرفت

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شهر خان‌یونس و شرق منطقه البریج با خمپاره سنگین هدف قرار داد.

یک تانک و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شمال شهر خان‌یونس از سوی مبارزان قسام با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف گرفته شد.

علاوه بر این گردان‌های قسام ۷ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در محور خیابان «غزه القدیم» در شهرک جبالیا با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد و چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرد.

همچنین مبارزان قسام نظامیان صهیونیستِ سنگرگرفته در یکی از خانه‌های خیابان غزه القدیم را برای نخستین بار با موشک ضدسنگر « RPO-A» هدف قرار دادند و تمامی نظامیان صهیونیست حاضر در این محل را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

مبارزان قسام یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه الصفطاوی واقع در شمال شهر غزه با موشک «سام ۱۸» هدف قرار دادند.

همچنین تک‌تیراندازان قسام، یک نظامی صهیونیست را در شرق شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها پس از بازگشت از منطقه الصفطاوی در شمال شهر غزه از درگیری ۶ ساعته طی شب گذشته با نظامیان صهیونیست خبر داده‌اند. در این درگیری‌ها از تیربار، راکت یاسین ۱۰۵، بمب‌های ضدزره «شواظ» و گلوله‌های ضدسنگر «تی بی جی» استفاده شده و بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای نجات نظامیان صهیونیست وارد عمل شده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز ۳ جنگ‌افزار ارت

هلاکت یک افسر دیگر صهیونیست در نبرد با مبارزان مقاومت

ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن یک افسر و دو نظامی دیگر خود را در جریان نبرد با مبارزان مقاومت فلسطین در غزه تایید کرد.

حزب الله: با ۳۰ موشک کریات شمونه را هدف قرار دادیم

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در مورد حمله موشکی دقایقی پیش به شمال اراضی اشغالی توضیحاتی را ارایه کرد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف و در واکنش به جنایت‌های مکرر ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قراردادن خانه‌های غیرنظامیان در منطقه بنت جبیل از سوی دشمن، ساعت ۴:۳۰ عصر امروز به وقت محلی شهرک «کریات شمونه» (شهرک اشغالی الخالصه) را با ۳۰ فروند موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

رسانه‌های عبری زبان با اذعان به موشک‌باران «کریات شمونه» و «مرگلیوت» در شمال اراضی اشغالی، از به گوش‌رسیدن صدای دست‌کم ۱۰ انفجار در این منطقه‌ها خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که گزارش‌هایی مبنی بر آسیب‌دیدن ۲ ساختمان در کریات شمونه و کشته‌شدن ۲ صهیونیست بر اثر این حمله موشکی از سمت لبنان دریافت کرده‌اند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله لبنان به کریات شمونه، این منطقه اشغالی با نشتی گاز مواجه شده است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۳ پهپاد را که به مزارع اشغالی شبعا نفوذ کرده بودند رهگیری و سرنگون کرده است.

همچنین تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همزمان با حضور وزیر خارجه این رژیم و برخی سفیران کشورهای خارجی در منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی، حزب‌الله لبنان «راس الناقوره» را موشک‌باران کرده است.

حمله موشکی جدید حزب الله به کریات شمونه و مرگلیوت

در پی حمله موشکی از سمت لبنان به سوی منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی آژیر هشدار در «کریات شمونه» به صدا درآمد. خبرنگار المیادین گزارش داد که الجلیل اشغالی در ۲ مرحله و با نزدیک به ۲۰ موشک هدف گرفته شده است.

رسانه‌های عبری زبان با اذعان به موشک‌باران «کریات شمونه» و «مرگلیوت» در شمال اراضی اشغالی، از به گوش‌رسیدن صدای دست‌کم ۱۰ انفجار در این منطقه‌ها خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که گزارش‌هایی مبنی بر آسیب‌دیدن ۲ ساختمان در کریات شمونه و کشته‌شدن ۲ صهیونیست بر اثر این حمله موشکی از سمت لبنان دریافت کرده‌اند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در یک حمله همزمان پهپادی، موشکی و توپخانه‌ای مرکزهای تجمع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن موضع صهیونیستی «خربه ماعر»، استحکامات ارتش رژیم صهیونیستی و مواضع نظامیان صهیونیست در اطراف این محل با موشک‌های برکان خبر داد.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک کفرکلا در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های الناقوره، طیرحرفا، الجبین، شبعا و راشیا الفخار در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

منطقه حامول در اطراف شهرک الناقوره نیز از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله‌های فسفری هدف گرفته شد.

پهپادهای صهیونیستی نیز یک خانه در شهرک الجبین و همچنین اطراف شهرک مروحین را هدف قرار دادند و جبل بلاط در حدفاصل شهرک‌های رامیه و مروحین نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

شهادت دو رزمنده سرایا القدس در خانیونس

سرای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت دو رزمنده خود در جریان درگیری در خان یونس خبر داد.

گردان‌های قدس همچنین از درگیر شدن با یک گروه ۱۰ نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی با سلاح مناسب خبر داد و به کشته شدن برخی از این نظامیان و زخمی شدگان شماری دیگر اشاره کرد.

سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز غزه

سرایا القدس همچنین از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز شهر غزه خبر داد.

ضربات مهلک قسام به دشمن صهیونیست

همچنین گردان‌های قدس دو جنگ افزار رژیم صهیونیستی رابا موشک آر پی جی در منطقه شیخ رضوان در شهر غزه هدف قرار داد.

از سوی دیگر گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که یک نفربر دشمن صهیونیست را در شرق اردوگاه البریج در مرکز غزه با موشک یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

آمار جدید شهیدان و مجروحان حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران ۱۶ کشتار علیه خانواده‌های در غزه مرتکب شدند که بر اثر آن ۱۹۵ نفر شهید و ۳۲۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد: شمار شهدای ناشی از حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۱ هزار و ۱۱۰ و مجروحان به ۵۵ هزار و ۲۴۳ نفر افزایش پیدا کرده است.

دهها شهید به دنبال هدف قرار گرفتن منطقه مقابل بیمارستان الامل در خانیونس

ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌ای مقابل بیمارستان الامل متعلق به هلال احمر فلسطین را در خان یونس هدف قرار دادند که بر اثر تاکنون دهها نفر شهید و شماری دیگر زخمی شده اند.

کابوس جنگ غزه نظامیان بازگشته از جنگ را رها نمی‌کند

کابوس جنگ غزه نظامیان رژیم صهیونیستی را رها نمی‌کند؛ آنها نه تنها در حین جنگ به یکدیگر تیراندازی می‌کنند بلکه نظامیانی که از جنگ بازگشته اند هم با تیراندازی به سمت رفقای خود آنها را زخمی می‌کنند.

منابع صهیونیست اعلام کردند: یک نظامی از تیپ چتربازارتش رژیم صهیونیستی که به تازگی از غزه بازگشته است بر اثر کابوس از خواب پریده و به ناگاه به سمت نظامیان خود تیراندازی کرده و شماری را زخمی کرده است.

زخمی شدن ۴۴ نظامی صهیونیست طی ساعات گذشته

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ نظامی این رژیم در جریان جنگ غزه زخمی شده اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۸۹۸ نظامی از زمان شروع جنگ زمینی در غزه خبر داد.

موشکباران مواضع صهیونیست‌ها از سوی حزب الله

حزب الله لبنان در بیانیه اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در ساعت ۱۲ به وقت محلی ظهر امروز چهارشنبه مرکز نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در نوب مرکز الضهیره را با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و شماری را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری از هدف قرار گرفتن مرکز نظامی الحدب با سلاح مناسب خبر داد.

از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ۱۸ موشک از لبنان به سمت الجلیل غربی شلیک شده که فقط هشت موشک رهگیری شده است.

خبرنگار الجزیره از شلیک ۱۲ موشک از جنوب لبنان به سمت مواضع توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در بلندی‌های کفرشوبا اشغالی خبر داد.

حمله خمپاره‌ای سرایا القدس به ناحل عوز

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما در حال نبرد سنگین با اشغالگران در شهر غزه هستیم و ضربات مهلکی به آنها وارد کردیم.

گردان‌های قدس همچنین اعلام کرد که پایگاه ناحل عوز را با خمپاره و موشک‌های ۱۹۷ هدف قرار داده است.

منابع خبری از درگیری شدیدی میان مبارزان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه و جحر الدیک در مرکز غزه خبر دادند.

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک افسر تیپ گفعاتی

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک افسر و دو نظامی دیگر از تیپ گفعاتی در نبردهای شمال غزه اذعان کرد.

گلوله باران شرق خان یونس از سوی رژیم صهیونیستی

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیویستی شرق خان یونس در جنوب غزه را گلوله باران کرد.

منطقه جحر الدیک در جنوب غزه نیز هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

یکی از مسئولان سازمان بهداشت جهانی: هیچ مکان امنی در غزه نیست / شاهد جاری شدن حمّام خون هستیم

«شان کیسی» هماهنگ کننده تیم‌های فوریت‌های پزشکی سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد: ما شاهد آن بودیم که در تمام بیمارستان‌های نوار غزه خون جاری شده بود. بعد از بازدید از بیمارستان الاقصی طی روزهای گذشته شاهد جاری شدن حمام خون در این منطقه بودیم.

وی در ادامه افزود: همان طور که قبلاً نیز گفتیم ما شاهد یک کشتار گسترده و اوضاع فاجعه بار در نوار غزه هستیم. این صحنه‌ها را مجدداً در بیمارستان شفا واقع در شمال نوار غزه دیده بودیم. این شرایط تقریباً در بخش‌های اورژانس تمام بیمارستان‌های نوار غزه تکرار می‌شود.

کیسی اضافه کرد: هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد. با وجود استقرار هزاران آواره در رفح ما صدای درگیری‌ها را در طول شبانه روز می‌شنویم. تقریباً ارائه تمام خدمات پزشکی و درمانی متوقف شده است. کادر امداد و سوخت لازم برای فعالیت بیمارستان‌ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌های نوار غزه مملو از زخمی‌ها و بیماران هستند و به شدت از کمبود تجهیزات و متخصصان درمان رنج می‌برند. این بیماران در بیمارستان‌های الاهلی و شفا منتظر مرگ هستند. بسیاری از آن‌ها به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند.

تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان بهداشت جهانی پیشتر اعلام کرده بود: تیم سازمان بهداشت جهانی روایات دلخراش و تکان‌دهنده‌ای را از زبان کارکنان و قربانیان انفجارهای (ناشی از حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی) شنیده‌اند.

وی تاکید کرد: بیمارستان بیشتر از ظرفیت تخت‌ها و توان کارکنان، بیمار پذیرش می‌کند و بسیاری هم کارشان به منتظر ماندن نمی‌کشد و می‌میرند. بیمارستان در حال حاضر پنج اتاق عمل دارد و علاوه بر آن دو اتاق نیز در اختیار پزشکان بدون مرز است. اما هنوز هم کافی نیست.

هیچ مکان امنی در غزه نیست/ شاهد جاری شدن حمّام خون هستیم

کارشناس حوزه نظامی مطرح کرد؛ احتمال عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از جنوب غزه

سرلشکر «فایز الدویری» کارشناس حوزه نظامی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که اگر اتفاق بزرگی رخ ندهد نیروهای اسرائیلی طی سه هفته آینده از جنوب نوار غزه عقب نشینی کنند.

وی در ادامه افزود: نبرد جنوب نوار غزه یک نبرد سرنوشت ساز است. شکست در یک میدان ممکن است تمام دستاوردهای هر کدام از طرفین این نبرد را از بین ببرد.

الدویری تصریح کرد: عناصر صهیونیست مستقر در جنوب نوار غزه مواضع خود را طی روزهای گذشته تغییر داده اند که این اقدام اهداف نظامی نداشته است.

سایت شبکه الجزیره نوشت: تصاویر ماهواره‌ای به دست آمده از تغییر مواضع نیروهای صهیونیست در تعدادی از منطقه‌های جنوب نوار غزه در تاریخ ۱۷ تا ۲۴ دسامبر خبر می‌دهد.

الدویری اضافه کرد: عناصر صهیونیست تنها چند ده متر پیشروی کرده اند و این میزان مسافت از لحاظ نظامی اهمیتی ندارد. حرکت این نیروها به سمت منطقه حمد با هدف محاصره خان یونس صورت می‌گیرد.

پیش از این «هرتزی هالوی»، رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرده بود که اگرچه جنگ در غزه اهداف مهمی دارد، اما دستیابی به اهداف در جنگ غزه آسان نبوده و با چالش‌هایی روبرو است.

ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده است که یک افسر و ۲ سرباز از تیپ گفعاتی در نبرد زمینی در شمال غزه به هلاکت رسیده اند.

احتمال عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از جنوب غزه

هدف قرار گرفتن مواضع رژیم صهیونیستی با شلیک ۱۲ موشک از سمت لبنان

نیروهای مقاومت لبنان امروز چهارشنبه مانند روزهای گذشته مواضع نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند.

شبکه الجزیره گزارش داد که دقایقی قبل نیروهای لبنانی ۱۲ موشک از سمت جنوب این کشور به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی شلیک کردند.

این حمله گسترده موشکی پایگاه‌های عناصر صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و الجلیل را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که حداقل ۶ نظامی ارتش این رژیم در نبردهای غزه و همچنین در مرز با لبنان کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز نیز اعلام کرد که یک افسر و ۲ سرباز از تیپ گفعاتی در نبرد زمینی در شمال غزه به هلاکت رسیده اند.

ارتش این رژیم طی ساعت‌های گذشته به هلاکت پنج افسر و سرباز از جمله یکی از فرماندهان تیپ «ناحل» متشکل از نیروهای ویژه این رژیم اذعان کرده بود.

همچنین بنا به اذعان ارتش این رژیم دست کم ۴۳ تن دیگر در درگیری‌های نوار غزه طی ساعت‌های گذشته زخمی شده اند که حال ۹ تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

با اعلام این آمار سانسور شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تعداد عناصر نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده در نوار غزه به ۱۶۷ تن رسیده است.

هدف قرار گرفتن مواضع رژیم صهیونیستی با شلیک ۱۲ موشک از سمت لبنان

بمباران سراسر غزه طی بامداد و صبح امروز

حمله‌های هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه سراسر نوار غزه طی بامداد و صبح امروز چهارشنبه همچنان ادامه داشته به طوری که جنگنده‌های رژیم غاصب به صورت گسترده و شدید شرق و جنوب خان یونس را بمباران کردند.

توپخانه این رژیم نیز منطقه‌های مذکور در خان یونس را زیر آتش خود قرار داد.

بمباران سراسر نوار غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی

همزمان با وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران، تانک‌های رژیم صهیونیستی شرق منطقه مرکزی نوار غزه را به شدت هدف قرار دادند.

حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی منازل مسکونی در شرق شهر رفح را نیز دربرگرفت. جبالیا و اطراف این منطقه در شمال نوار غزه زیر بمباران شدید قرار گرفت.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه منطقه البریج و اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

یورش عناصر صهیونیست به کرانه باختری

از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست بامداد و صبح امروز به صورت گسترده به بخش‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند. منابع آگاه در گفتگو با المیادین تاکید کردند که عناصر پیاده نظام این رژیم به نابلس جدید حمله کردند.

اشغالگران صهیونیست همچنین به منطقه‌های بیت امر و عقابه در کرانه باختری یورش بردند.

در همین راستا هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه تیاسیر واقع در جنوب طوباس یک جوان فلسطینی زخمی شد.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به چندین روستا و شهرک در استان‌های طولکرم، نابلس، قلقیلیه و الخلیل حمله کردند.

بمباران سراسر نوار غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی

شهادت شش فلسطینی در حمله اشغالگران به طولکرم

نیروهای اشغالگر صهیونیست برای سومین بار در ۳ روز گذشته به شهر طولکرم و اردوگاه‌های طولکرم و نور شمس در کرانه باختری یورش بردند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که بولدوزرهای ارتش شروع به تخریب زیرساخت‌ها در مرکز اردوگاه نور شمس در طولکرم کردند.

خبرنگار الجزیره نیز تأیید کرد که در بامداد چهارشنبه نیروهای اشغالگر صهیونیست اقدام به تخریب تعدادی از تأسیسات زیربنایی در اردوگاه نورشمس کردند.

همزمان گزارش شده که حمله‌ها و بمباران پهپادی به منطقه معدن در مجاورت اردوگاه نور شمس به زخمی شدن تعدادی از شهروندان فلسطینی منجر شده است.

در عین حال گزارش شده که ارتش اشغالگر از رسیدن آمبولانس‌ها به منطقه المحجر در مجاورت اردوگاه نور شمس برای انتقال مصدومان حمله‌های پهپادی جلوگیری می‌کند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که نیروهای اشغالگر ۳ آمبولانس را توقیف و از انتقال زخمی‌های اردوگاه نورشمس جلوگیری کردند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی در محله المحجر در اردوگاه نور شمس شش جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

پاسخ مقاومت به حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری

این در حالی است که گردان‌های شهدا الاقصی در نابلس از هدف قرار دادن ایست بازرسی عناصر صهیونیست در منطقه جبل جرزیم از طریق گلوله باران کردن این منطقه خبر دادند.

شبکه المیادین دقایقی قبل گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین به سمت عناصر متجاوز در ورودی اردوگاه طولکرم واقع در کرانه باختری به صورت گسترده شلیک کردند.

رسانه‌های فلسطینی خبر دادند که جوانان فلسطینی با عناصر متجاوز در منطقه‌های قفین، علار و صیدا واقع در شمال طولکرم درگیر شده‌اند.

نیروهای فلسطینی همچنین در مسیر یک نفربر صهیونیستی در روستای قفین یک بمب منفجر کردند. در همین راستا درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در اردوگاه الدهیشه واقع در بیت لحم به وقوع پیوسته است.

بمباران سراسر نوار غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی

هلاکت و زخمی شدن ده‌ها اشغالگر صهیونیست در نوار غزه

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت تعداد دیگری از عناصر صهیونیست در درگیری‌های نوار غزه اذعان کردند.

ارتش این رژیم اعلام کرده است که یک افسر و ۲ سرباز از تیپ گفعاتی در نبرد زمینی در شمال غزه به هلاکت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به هلاکت پنج افسر و سرباز از جمله یکی از فرماندهان تیپ «ناحل» متشکل از نیروهای ویژه این رژیم اذعان کرده بود.

همچنین بنا به اذعان ارتش این رژیم دست کم ۴۳ تن دیگر در درگیری‌های نوار غزه طی ساعت‌های گذشته زخمی شده‌اند که حال ۹ تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

با اعلام این آمار سانسور شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تعداد عناصر نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده در نوار غزه به ۱۶۷ تن رسیده است.

در حال تکمیل

کد خبر 5977655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha