۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶

توسط انتشارات کتاب جمکران؛

قصه «محمدجواد و راز مجسمه‌ها» برای نوجوانان چاپ شد

قصه «محمدجواد و راز مجسمه‌ها» برای نوجوانان چاپ شد

کتاب «محمدجواد و راز مجسمه ها» نوشته فاطمه مسعودی خواه توسط انتشارات کتاب جمکران برای نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «محمدجواد و راز مجسمه ها» نوشته فاطمه مسعودی به تازگی با تصویرگری سمیه رحمتی خواه توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب ماجرای سفری خیالی و ماجراجویانه را برای تقویت روحیه قهرمان خواهی نوجوان شامل می شود.

مخاطب نوجوان این کتاب، همراه محمد جواد سر از باغ قرآن در می‌آورد و هرجا ناامید می‌شود و کم می‌آورد به خود قرآن و اهل بیت چنگ می‌زند. این چنگ زدن درون داستان نه به صورت مستقیم و شعاری بلکه با زبانی داستانی پرداخته شده است.

محمدجواد راهی سفری پر تب و تاب می‌شود تا به نجات بچه‌هایی برود که اسیر تاریکی شده‌اند. در این سفر پرنده ای به نام برهان یار و یاور اوست. این پرنده شنی رنگ، دانا و خوش‌سخن است و با راهنمایی‌های خوب و بجا به قهرمان قصه کمک می‌کند در دام تاریکی نیفتد. اما جز برهان، هما و سلوا هم به کمک محمدجواد می آیند تا بتواند چیزهای خوبی یاد بگیرد و از شر بدی‌هایی مانند حسادت و غضب در امان بماند.

کتاب با ماجرای این سفر خیالی، تلاش کرده قرآن کریم و جایگاه اهل بیت را به مخاطب امروزی بشناساند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«چند ثانیه طول کشید تا محمدجواد جرئت کند و کم کم چشم‌هایش را باز کند. با چشم‌های نیمه باز به روبرویش نگاه کرد. خرده شیشه‌های رنگی پخش شده روی زمین را از پیش چشم‌هایش گذراند تا شاید نشانی از برهان پیدا کند.»

این کتاب با ۱۴۷ صفحه و قیمت ۹۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5991066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha