۲۱ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۰

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

بروجن سردترین نقطه در چهارمحال و بختیاری

بروجن سردترین نقطه در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بروجن با دمای ۴ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه در چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

مهراد قطره در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه امروز بروجن سردترین نقطه در چهارمحال و بختیاری است اظهار کرد: این شهرستان با دمای ۴ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه در استان گزارش شده است.

وی با اذعان بر اینکه لردگان با ۱۸ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقطه استان است گفت: دمای شهرکرد یک درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام شده است.

قطره با بیان اینکه سامانه بارشی روزهای پنج شنبه و جمعه استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد بیان داشت: فعالیت این سامانه در غالب مناطق به ویژه نیمه شرقی (شهرکرد، بن، سامان، بروجن، فلارد و خان میرزا) به خصوص برای روز جمعه به صورت وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می‌شود و بارش‌ها برای مناطق فوق ضعیف خواهد بود.

وی بیان داشت: بیشترین بارش‌ها به صورت برف و باران در کوهرنگ، اردل، غرب فارسان، بخش‌هایی از کیار و سودجان و مرغملک انتظار می‌رود.

قطره یادآور شد: با توجه به وزش باد شدید، کولاک برف، کاهش دید و لغزنده بودن جاده‌ها، توصیه می‌شود رانندگان تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پنج شنبه و به خصوص جمعه وزش باد شدید در سطح استان پیش بینی می‌شود گفت: در این راستا استحکام تابلوهای تبلیغاتی، سازه‌های سبک و سقف گلخانه‌ها مد نظر قرار گیرد.

قطره خاطر نشان کرد: بعدازظهر چهارشنبه نیز در برخی مناطق استان سرعت وزش باد افزایش خواهد داشت.

کد خبر 5991458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha