۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

دندانپزشک قلابی در تبریز دستگیر شد

دندانپزشک قلابی در تبریز دستگیر شد

تبریز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: یک دندانپزشک قلابی که بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به مداخله در حوزه درمان می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد احمدیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: با گزارش‌های مردمی و رصد تیم‌های بازرسی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مطب دندانپزشکی قلابی این فرد در سریع‌ترین زمان شناسایی و به دلیل عدم وجود مجوز و دخالت در امور درمانی و فعالیت افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای، پس از طی مراحل قانونی پلمب شد.

به گفته وی مدارک موجود دندانپزشک قلابی به مقام قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای طی مراحل اداری و قضائی ارائه شد.

احمدیان همچنین از پلمب ۲ مرکز دیگر غیرمجاز مداخله گر امور درمان در تبریز خبر داد و اظهار کرد: طی چند روز اخیر و در ادامه روند بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جهت برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله در امور درمان این ۲ مرکز فعال در زمینه تزریقات و پانسمان پلمب شد.

وی با تاکید بر صیانت از حقوق گیرندگان خدمات پزشکی و پیشگیری از مخاطرات حاصل از فعالیت مراکز غیرمجاز درمانی، یادآور شد: طی هفته گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، همکاری دادستانی مرکز استان، پلیس اماکن و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی، حضور در مکان مذکور و بررسی‌های لازم و محرز شدن غیرقانونی بودن فعالیت این واحدها، عملیات پلمب اجرایی شد.

احمدیان با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون چشم پوشی برخورد می‌شود.

وی از آحاد مردم آذربایجان شرقی درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و مؤسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5997200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Ali IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      8 0
      سلام الان دارن دکتر ها ازمریض ها شون راحت و علنی سکه طلا میگیرن .کجایید ای نظارت کننده ها و کارشناسان حقوقی دانشگاه درمان بیایید رسیگی نمایید.
    • مهران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      9 10
      تبریز این‌گونه فعالیت های غیر مجاز زیاده
    • ناشناس US ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      1 1
      الا لابراتورها دندانپزشکی میکنند ان هم با پول زیادی از مشتری می گیرند بدون سرصدا راحت کسب کارشنان را میکنند بدون اینکه دولت رسیدگی کند مملکت هرج ومرج
    • JP ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      چرا تصویر و نام و نام خانوادگی را جهت شناخت و عبرت دیگران پخش نمی کنید این ها دیگر افراد سیاسی و مدیران دزد و اختلاس گر نیستند