۲ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۹

افشاردوست در گفت‌وگو با مهر:

من نگفتم فدراسیون در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال عجله نکند!

من نگفتم فدراسیون در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال عجله نکند!

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: در جلسه کمیته فنی تصمیم بر این شد که برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله نکنیم چون گزینه‌ای نداشتیم، اما فقط قرار بود چند روز بیشتر گزینه‌ها بررسی شود.

محمود افشاردوست سخنگوی کمیته فنی فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره مذاکره فدراسیون والیبال با گزینه‌های خارجی برای هدایت تیم ملی گفت: هنوز از روند مذاکرات نایب رییس فدراسیون با مربیان خارجی اطلاعی ندارم و حتی نام گزینه‌ها را هم نمی‌دانم. حتی اطلاع ندارم با چه کسانی مذاکره شده و روال آن به چه صورت بوده است. ما هم منتظریم فدراسیون روز و ساعت جلسه کمیته فنی را مشخص کند.

افشاردوست در واکنش به برگزاری اردوی تدارکاتی در برزیل قبل از لیگ ملت‌ها در شرایطی که تیم ملی هنوز سرمربی ندارد، گفت: بالاخره سرمربی تیم ملی از طرف فدراسیون مشخص خواهد شد، اردوی تدارکاتی هم به خودی خود اتفاق بدی نیست. با توجه به بعد مسافت برگزاری اردو به نفع تیم ملی است که بتواند در آنجا تمرین کند. اما به هر حال تیم هم به سرمربی نیاز دارد تا زودتر برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: ما باید منتظر باشیم تا فدراسیون وضعیت سرمربی تیم را مشخص کند. اعضایی که در جلسه شورای فنی و کمیته فنی حضور داشتند همگی متفق‌القول معتقد به جذب مربی خارجی بودند. مربی که انتخاب شود برنامه‌ریزی هم انجام خواهد شد.

من نگفتم فدراسیون در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال عجله نکند!

افشاردوست در پاسخ به این سوال که هنوز معتقد است برای انتخاب سرمربی تیم ملی نباید عجله کرد، گفت: من اصلاً چنین حرفی نزدم. متأسفانه از صحبت‌های من اشتباه برداشت شد. من زمانی که در جلسه گفتم نباید عجله کنیم، تنها صحبت من نبود بلکه همه اعضای کمیته فنی چنین نظری را داشتند، دلیل آن هم این بود که گزینه‌ای برای عقد قرارداد و تأیید در کمیته فنی وجود نداشت.

وی ادامه داد: در واقع گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال انصراف دادند و پیشنهاد اعضای کمیته فنی به آقای مرادی این بود که چند روز بیشتر وقت برای مذاکره بگذارد. اصلاً این طور نبود که من یا هر شخص دیگری از اعضای کمیته فنی بگوییم در انتخاب سرمربی عجله نکنند.

مرادی تأکید کرد: اگر چنین تصمیمی گرفته شد به این خاطر بود که گزینه‌ای برای تأیید نبود، مربیان خارجی انصراف داده بودند و به همین خاطر اعضای کمیته فنی هم پیشنهاد دادند بیشتر شرایط بررسی شود. بنابراین اصلاً بحث عجله داشتن یا نداشتن نبود، در واقع اعضا به نایب‌رییس فدراسیون گفتند چند روز صبر کند و گزینه‌های بیشتری را مورد بررسی قرار دهد. در واقع این عجله نکردن تنها برای چند روز بود نه دو یا سه ماه.

کد خبر 6000688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha