۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۲

رییس کل دادگستری استان قزوین:

هیچ امیدی به مجامع بین المللی در جنایات غزه نیست

هیچ امیدی به مجامع بین المللی در جنایات غزه نیست

قزوین- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: همه سازمان ها و مجامع بین المللی دست پروده استکبار جهانی هستند و در جنایات غزه هیچ امیدی به آنها نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی در اولین همایش بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که با حضور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و جمعی از وکلا و کارشناسان رسمی در سالن جلسات سردار سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی منطبق از آموزه‌های دینی است و هیچ تردیدی در خصوص وعده‌های الهی در خصوص پیروزی حق در برابر باطل وجود ندارد چرا که هیچ حکومتی با ظلم پایدار نخواهد بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اینکه رژیم صهیونیستی به زودی نابود شده و ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید. افزود: این رژیم کود کش با اقدامات ناجوانمردانه و ضد بشری، خود را زودتر از موعد در معرض نابودی قرار داده است.

شعبانی با بیان اینکه برگزاری این نشست‌ها کار ارزشمند است، گفت: ضربه مقاومت به رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قابل ترمیم نخواهد بود و پیامده های جنگ غزه باعث خواهد شد تا این جنایتکاران به قدرتی که داشتند بر نگردند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه همه سازمان‌های بین المللی دست پروده استکبار جهانی هستند و در جنایات غزه هیچ امیدی به آنها نیست، گفت: انصار الله یمن و مقاومت عراق، با ایمان و امید به خدا به جنگ کشوری رفته‌اند که حتی کشورهای دارای بمب اتمی نیز جرأت روبر شدن با آن را ندارند.

کد خبر 6000947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha