۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۹

امام جمعه دیر:

تلاش جدی برای رفع مشکلات کشاورزان شهرستان دیر انجام شود

تلاش جدی برای رفع مشکلات کشاورزان شهرستان دیر انجام شود

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: انتظار می‌رود تلاش جدی برای رفع مشکلات کشاورزان شهرستان دیر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تأکید بر توجه به مردم‌داری گفت: مردم‌داری و ارتباط نزدیک با مردم از تأکیدات و دستورات اسلام است.

امام جمعه دیر افزود: دستور و سیاست دشمن چشم‌پوشی از دستاوردها و سیاه نمایی کردن خدمات نظام اسلامی است و در این راستا خارج کردن مردم از میدان و بی‌اعتمادی مردم از مسئولان در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: ما منکر مشکلات نیستیم و کارهای خوب را باید ببینیم و از نقش مردم در انقلاب و حضور در صحنه‌ها باید قدردانی شود.

امام جمعه دیر یکی از مشکلات مهم کشاورزان دیری را تعرفه صادرات گوجه فرنگی دانست و تصریح کرد: در شهرستان دیر کارهای خوبی شده و قضیه این روزها مشکلات تعرفه صادرات گوجه فرنگی که در وضعیت خاصی قرار دارند که نیاز به پیگیری دارد.

حسینی تسریع در تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن دیر و افزایش سهمیه آب را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در اختصاص زمین در قالب فرزندآوری، نیاز به پرداخت وام و تسهیلات است.

وی ادامه داد: پروژه جاده بردخون به سمت دیر نیاز به اعتبار دارد و در زمینه اراضی حریم ۶۰ متری دریا مردم مشکلاتی دارند که نیاز به پیگیری دارد.

کد خبر 6003037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha