۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۵۲

استاندار مازندران:

۴۸ پروژه فاینانس برق در مازندران تعریف شده است

 ۴۸ پروژه فاینانس برق در مازندران تعریف شده است

ساری- استاندار مازندران گفت: ۴۸ پروژه صنعت با سرمایه گذاری فاینانس برای رفع ناترازی انرژی در استان تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد رشد اقتصادی با اشاره به ناترازی انرژی استان و محدودیت‌های ایجاد شده در استان گفت: خوشبختانه رشد قابل توجهی در حوزه برق و گاز در استان داشتیم و فراتر از پیش بینی ستاد عالی رشد بوده است.

وی با اظهار این که رشد خوبی در حوزه سرمایه گذاری و بهره وری رخ داده است، افزود: قرار شد برای استخراج گاز در دریای خزر که جزو ذخایر استان به شمار می‌رود، مطالعات جدی تری صورت گیرد.

وی ادامه دادک در حوزه برق با اجرای ۴۸ پروژه فاینانس امیدواریم ناترازی در حوزه برق به ویژه حوزه صنعت رفع کنیم و مقرر شد بستر و حضوربخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در صنعت برق فراهم کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به گزارش فرماندار آمل یادآور شد: شاخص‌های رشد اقتصادی در آمل قابل توجه است و این شهرستان رتبه اول را در رسیدن به اهداف رشد اقتصادی دارد.

حسینی پور تصریح کرد: همت فعالان اقتصادی آمل قابل توجه است و قصد داریم این اتفاق در دیگر شهرستان‌ها نیز رخ دهد و شهرستان‌ها در رشد اقتصادی استان سهم بیشتری داشته باشند.

وی به هدف گذاری هشت درصدی رشد اقتصادی در استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: برای سال آینده رشد ۱۲ درصدی هدفگذاری خواهد شد.

کد خبر 6004110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha