۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

۱۵ کانال انتخاباتی صدا و سیمای فارس آغاز به کار کرد

۱۵ کانال انتخاباتی صدا و سیمای فارس آغاز به کار کرد

شیراز - ۱۵ کانال انتخاباتی صدا و سیمای مرکز فارس ویژه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی که صبح شنبه در صدا و سیمای فارس برگزار و به صورت زنده از سیمای شبکه فارس، پخش شد، ۱۵ کانال انتخاباتی ویژه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس به بهره برداری رسید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در این مراسم با بیان اینکه این طرح بزرگترین رخداد رسانه‌ای کشور است و بسیار قابل توجه و مایه افتخار است، گفت: در کشور ۲۰۰ کانال انتخاباتی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه اندازی می‌شود که سهم استان فارس ۱۵ کانال انتخاباتی به تعداد ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس است.

احمد پهلوانیان افزود: این حرکت ارزشمند در ایجاد حس مشارکت و رقابت بین نامزدها و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مؤثر و کارگشاست و با راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی هزاران نامزد در سراسر کشور می‌توانند از طریق رسانه ملی، ایده‌ها و نظرات خود را مطرح کنند و در معرض دید و رأی مردم بگذارند.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس هم در این مراسم گفت: انتخاب صحیح مردم همراه با جایگاه بالای مجلس شورای اسلامی قطعاً آینده درخشانی را پیش روی کشور قرار خواهد داد و هدف از راه اندازی این کانال‌ها، انتخاب آگاهانه و مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس و رئیس ستاد انتخابات استان فارس هم در این مراسم با بیان اینکه ۳۴ روز به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری باقی مانده، افزود: همزمان با سراسر کشور همه عوامل امنیتی و اجرایی در استان، آماده برگزاری باشکوه، سالم، امن و گسترده انتخابات هستند و بیش از ۸۶ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و تأمین امنیت سازماندهی شده اند.

قزل سفلی افزود: در انتخابات ۱۱ اسفند، ۳ هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رأی در سراسر استان فارس در نظر گرفته شده است و تاکنون ۸۲۳ نفر در فارس برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شدند رقابت ۴۲ نفر به ازای هر کرسی را نشان می‌دهد.

استان فارس بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت دارد که ۳ سه میلیون و ۷۰۰ هزار واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هستند.

کد خبر 6005866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سینا داودی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      0 0
      خوب عالی