۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل خبر داد؛

رشد ۴ برابری اعتبارات نوسازی مدارس در دولت سیزدهم

رشد ۴ برابری اعتبارات نوسازی مدارس در دولت سیزدهم

اردبیل- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم اعتبارات حوزه نوسازی مدارس در استان اردبیل جهش چهار برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی خلفلو پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل، اظهار کرد: در حالی که اعتبارات نوسازی مدارس استان در سال ۹۹ رقمی در حدود ۹۵ میلیارد تومان بود، این منابع امسال به ۳۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی از احداث ۱۹۸ پروژه مدرسه‌سازی اعم از واحدهای آموزشی، پرورشی، ورزشی، نمازخانه و سایر طرح‌ها در این حوزه خبر داد و تصریح کرد: برای سال آینده احداث ۲۳ پروژه در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان ۲۳ پروژه مدرسه‌سازی آماده افتتاح شده است.

محمدی افزود: این واحدهای آموزشی در قالب ۱۱۵ کلاس درس و با زیربنای ۱۷ هزار متر مربع تکمیل شده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را ۳۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در کنار افتتاح این پروژه‌ها، ما در هفته دولت امسال نیز موفق شدیم ۲۷ پروژه آموزشی و پرورشی را در قالب ۱۰۲ کلاس درس با ۱۰ هزار و ۳۴۸ متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش دهیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مجموع با تلاش همکاران ۵۰ پروژه در سال‌جاری اعم از کلاس درس، نمازخانه، سالن ورزشی و سایر زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی به کیفی‌سازی واحدهای آموزشی اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم فضای آموزشی تأثیر مستقیم در بهبود تعلیم و تربیت و یادگیری دانش‌آموزان دارد و از همین رو سعی می‌کنیم مدارس خود را با کیفیت مناسب منطبق بر الگوی معماری ایرانی، اسلامی احداث و تحویل دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل خروجی مناسب کار مدرسه‌سازی را با الگوها و معیارهای استاندارد یادآور شد و افزود: در سال‌های اخیر پروژه‌های اجرا شده نوسازی جز ایمن‌ترین و مقاوم‌ترین پروژه‌ها در برابر حوادث غیرمترقبه بوده و قطعاً تلاش بر این است تا مدرسه با کیفیت احداث کنیم تا در برابر نسل آینده شرمنده نشویم.

کد خبر 6009004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha