۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۱

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ده‌ها میلیون اقدام در قالب کمک‌های مومنانه در کشور انجام شده است

ده‌ها میلیون اقدام در قالب کمک‌های مومنانه در کشور انجام شده است

شهرکرد-رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:در سطح کشور، ده‌ها میلیون اقدام در راستای این نهضت مؤمنانه انجام شد که بیش از ۳۵ میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در سی و هفتیمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کمک‌های مومنانه و مواسات به یک شیوه و خط مشی و یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای پیوستن به نهضت مواسات همدلی و کمک‌های مؤمنانه، بحمدالله یک حرکت عمومی در سطح کشور شروع شد و هر چه پیش رفتیم دامنه این حرکت گسترده‌تر شد و موضوعات متنوعی را هم در برگرفت.

سردار سلیمانی افزود: درست است که در روزهای اول کمک‌های در قالب مواد غذایی و معیشتی بود، که همچنان ادامه دارد؛ اما بعداً اهدای جهیزیه و آزادی زندانیان معسر در بند و ساخت مسکن برای محرومین، لوازم التحریر، کیف، کفش، مواد بهداشتی و شوینده و سایر خدمات هم در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در سطح کشور، ده‌ها میلیون اقدام در راستای این نهضت مؤمنانه انجام شد که بیش از ۳۵ میلیون بسته معیشتی، نزدیک به ۱۰۰ هزار سری جهیزیه، ۲۵ میلیون بسته بهداشتی و مواد دارویی مقابله با کرونا، در آن بخشی بوده که سپاه و بسیج از محل کمک‌های خیرین و هدایای مردم جمع آوری و بسته بندی و واگذار کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در بحث آزادی زندانیان نیز بیش از ۸ هزار زندانی تاکنون آزاد شده و در دهه فجر امسال هم در بعضی از استان‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این اعداد مهم هستند؛ ولی مهم‌تر از آن فرهنگی است که جاری شده در بین مردم عزیز و کمک‌های مؤمنانه و مواسات همدلی را یک شیوه و یک خط مشی و یک فرهنگ کرده‌اند.

کد خبر 6018166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha