۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

مدیرعامل تعاونی مسکن فرهنگیان خبر داد؛

پایان ۲۶سال بلاتکلیفی فرهنگیان ورامین

پایان ۲۶سال بلاتکلیفی فرهنگیان ورامین

ورامین- مدیرعامل تعاونی مسکن فرهنگیان ورامین از پایان ۲۶ سال بلاتکلیفی فرهنگیان خبر داد و گفت: کام مردم در نیمه شعبان شیرین می شود.

محمدرضا کمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق اعلام فرماندار و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم ورامین فراخوان واگذاری قطعات به مالکین از شنبه پنجم اسفندماه و همزمان با شب نیمه شعبان آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: فرآیند واگذاری قطعات به تدریج و با دقت کامل تداوم خواهد داشت.

عضو هیأت تشخیص اراضی فرهنگیان ورامین در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که «افراد چگونه از زمان حضور برای دریافت اراضی اطلاع پیدا کنند.» گفت: قطعاً از تعاونی با این افراد تماس گرفته خواهد شد و فراخوان عمومی نخواهیم داشت و بر همین اساس از بزرگواران تقاضا داریم، از مراجعه بدون هماهنگی و فراخوان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه پیگیری برای احقاق حق تمامی اعضا تداوم خواهد داشت، گفت: از دستگاه‌های قانونی و اجرایی و شورای پیشگیری از وقوع جرم تقاضا داریم، مانند گذشته در تسریع رفع مشکلات حقوقی و قانونی برخی قطعات کمک کنند.

بر اساس این گزارش، واگذاری یک قطعه از اراضی فرهنگیان ورامین به دو الی سه نفر سبب شده بود، که روند صدور جواز و تشکیل پرونده در شهرداری ورامین با دستور مقام قضائی و طبق مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان از خرداد ماه تاکنون متوقف شود، اما فرماندار و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان چند روز پیش از رفع مشکلات این اراضی و آغاز روند واگذاری از نیمه شعبان خبر داده بود.

کد خبر 6035153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      1 0
      لطفا یه فکریم بحال قرچک ورامین کنید، خدا خیرتون بده
    • محسن شیری IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      0 0
      پس ادامه سی متری کلاته چی شد..
    • راضیه رفیعی مهر GB ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      0 0
      با سلام و درود کاش به زمین های فاز سه هم رسیدگی میشد.این زمین ها بعد از گذشت سی سال هنوز به دست ما فرهنگیان نرسیده! اختلافات بین فرمانداری شورای شهر و شهرداری ،مانع از تحویل زمین به صاحبانشان میشود . بعضی از این همکاران فرهنگی متاسفانه حتی فوت کرده‌اند ،ولی هنوز تکلیف این زمین ها معلوم نیست.ملتمسانه