۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران:

سایت زباله انجلیسی بابل باید تعطیل شود

 سایت زباله انجلیسی بابل باید تعطیل شود

ساری- مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: مهلت یکساله برای تعیین تکلیف و تعطیلی سایت زباله انجلیسی به پایان رسیده است و باید اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عطاء الله کاویان عصر پنجشنبه در جلسه شورای پسماند استان درباره وضعیت پسماند آمل، بابل و نوشهر گفت: برای حل معضل سایت انجلیسی بابل حداکثر یکسال زمان داده شده بود و باید این فضا تعطیل شود.

وی با عنوان اینکه مهلت یکساله در زمینه سایت انجلیسی به پایان رسیده است، افزود: هرچند شهردار بابل طی نامه‌ای تقاضای تمدید مهلت داشته است.

وی درباره سایت زباله آمل با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر توقف دپوی زباله در این سایت گفت: متأسفانه این توقف رخ نداده است و باید تصمیمی در این زمینه گرفته شود.

کاویان پور یادآور شد: سایت و مجموعه زباله سوز نوشهر نگرانی بین مردم ایجاد کرد و آلودگی هواونفوذ شیرابه‌های آن از دغدغه‌ها است و مدیریت این وضعیت مطالبه مردم و محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از ورود دستگاه قضا و دادگستری به حوزه زباله سوز نوشهر خبر داد و گفت: پیگیر آن هستم مساله پسماند و زباله سوز نوشهر ساماندهی و تعیین تکلیف شود.

کد خبر 6049059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      5 0
      امیدواریم که دولت محترم در خصوص مسئله پسماند بابل تصمیم سریعی بگیرند، چرا که شهرستان بابل بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان استان مازندران میباشد،ضمنا شهرستان بابل بعد از شهرستان رشت، دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت شمال کشور ایران هست، پس لایق توجه بسیار بیشتری میباشد.
    • سخنور IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 3
      زباله (عربی) =پسماند. آشغال.(فارسی). این حجم از عشق و ارادت به زبان عربی از سوی ایرانیها در خود عربستان سعودی هم قفله
    • US ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      جناب مدیر کل با سلام . چرا . در روستای نوشهر .داخل بافت اهن الات سنگین فروشی دایر شده .متاسفانه .از سروصدا .تخلیه با با تریلی .چرا محیط زیست نوشهر .اقدامی نمیکند .چندین با درخواست شد .حتی از طریق همکاران شما در استانداری .متاسفانه .هیچ اقدامی نشده..شغلهای پرصدا تعریف داره قانون داره .خواهش میکنیم .