۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

گزارش هفتگی روسیه از تلفات سنگین ارتش اوکراین

گزارش هفتگی روسیه از تلفات سنگین ارتش اوکراین

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای میزان تلفات ارتش اوکراین در هفت روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزارت دفاع روسیه امروز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در هتفه گذشته هزاران نیروی نظامی نیروهای مسلح اوکراین در محورهای مختلف کشته شدند.

در این بیانیه آمده است که «نیروهای مسلح اوکراین در محور کوپیانسک بیش از ۵۴۰ نیروی نظامی خود را از دست دادند و در محور دونتسک، واحدهای یگان جنوب مواضع ارزشمندتری را در اختیار گرفتند؛ ۸ ضد حمله را دفع کردند و در این درگیری‌ها نیز ارتش اوکراین بیش از ۱۹۷۰ پرسنل نظامی و ۱۱ تانک از دست داد.

آن‌گونه که در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده «در محور آودیوکا نیز ۶۵ ضد حمله یگان های تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین دفع شد و دشمن بیش از ۲۸۶۰ نیروی نظامی خود را از دست داد و در محور دونتسک جنوبی، ۳ ضد حمله دشمن دفع شد، اوکراین قریب ۱۶۲۰ نیروی نظامی و ۶ تانک از دست داد.

وزارت دفاع روسیه ساعاتی پیش نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی ارتش این کشور ۳ پهپاد اوکراینی را در آسمان منطقه بلگورود و یک پهپاد دیگر را بر فراز منطقه کورسک رهگیری و منهدم کردند.

کد خبر 6049606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Damir RU ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 5
      بیهوده پارسی ها سعی می کنند تبلیغات روسیه را بازگو کنند ، زیرا پس از آن آنها باید برای دروغ در این زندگی و در آینده پرداخت کنند. اوکراینی ها برنده شدند ، روس ها بیش از 300000 شکست خوردند و هیچ چشم اندازی نداشتند. مسلمانان اورال و منطقه ولگا به زودی از اشغال روسیه آزاد خواهند شد.