۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افزایش مصرف آب آشامیدنی در چهارمحال و بختیاری

افزایش مصرف آب آشامیدنی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای عادی مصرف آب در شهرکرد حدود ۶۵۰ لیتر در ثانیه بود که در روز گذشته به بالای ۱۰۰۰ لیتر در ثانیه رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حمد کریمی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طی روزهای اخیر مصرف آب مشترکین افزایش چشمگیری پیدا کرده که لزوم مدیریت مصرف آب را بیش از پیش نمایان می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: این شرکت در حال حاضر به دلیل بهره‌مندی بیشتر از منابع آب شرب نسبت به سال‌های قبل در شهرکرد مشکل حاد تأمین آب ندارد اما در بعضی مواقع به دلیل مصرف بیش از حد آب در مصارف غیر شرب شبکه توزیع گنجایش انتقال آب را ندارد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه هم‌اکنون بالای ۸۰ درصد ظرفیت مفید مخازن آب شرب در شهرکرد پر هستند اما لازم است شهروندان برای تداوم آبرسانی و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل مدیریت مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.

کریمی عنوان کرد: سنت حسنه خانه تکانی و آمادگی برای ایام عید نوروز حجم آب خرجی از مخازن ذخیره را افزایش داده بنابراین لازم است مشترکین محترم از قالی شویی در منازل و سایر اقداماتی که موجب هدر رفت آب می‌شود پرهیز کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در روزهای عادی مصرف آب در شهرکرد حدود ۶۵۰ لیتر در ثانیه بود در حالی که در روز گذشته مصرف آب به بالای ۱۰۰۰ لیتر در ثانیه رسید که موید مصرف غیر عادی است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری به بیش از ۳۷۵ هزار مشترک آب خدمات‌رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: از تمامی مردم استان به ویژه شهر شهرکرد تقاضا داریم برای تداوم خدمت‌رسانی بهتر ما را یاری دهند تا در این روزهای پایانی سال با مصرف درست از افت فشار و قطعی آب جلوگیری شود.

کد خبر 6050191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha