۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳

معاون استاندار خوزستان خبر داد؛

حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد که خوزستان در آن شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه هیأت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری بین‌المللی از سراسر جهان حضور خواهند یافت و شرکت‌های بزرگ نسبت به ارائه محصولات و توانمندیهای خود اقدام خواهند کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان افزود: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه ظرفیت‌ها و توانمندیهای شرکت‌های استان خواهد بود.

وی از اختصاص غرفه‌هایی با نام استان‌ها در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: با حضور مدیران استانی، امکان مذاکره، تبادل نظر، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های استان به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالان اقتصادی داخل و خارج کشور ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور در نمایشگاه سال جاری تعداد زیادی از وزرای صنعت، معدن و تجارت کشورهای دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد و به همین دلیل این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته برخوردار خواهد بود.

کد خبر 6063703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha