۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹

مدرس حوزه و دانشگاه:

طرح زندگی با آیه‌ها زمینه ساز اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه است

طرح زندگی با آیه‌ها زمینه ساز اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه است

بیجار- مدرس حوزه و دانشگاه گفت: طرح زندگی با آیه‌ها زمینه ساز اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه است.

حجت الاسلام موسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان مسطورا در کل کشور و بالاخص استان کردستان و شهرستان بیجار با قوت بالایی در حال برگزاری است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه قرآن است و با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار سال نو طرح زندگی با آیه‌ها در قالب مسابقه در حال برگزاری است و این طرح بسیار خوب اطلاع رسانی شده است و مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.

حجت الاسلام محمودی اعلام کرد: طرح مسطورا زمینه ساز ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است و اجرای این طرح موجب آشنایی هرچه بیشتر مردم با آموزه‌های قرآنی شده است.

مدرس حوزه و دانشگاه به اهمیت عمل به قرآن اشاره کرد و بیان داشت: با عمل به قرآن بسیاری از مشکلات ما در زندگی حل می‌شود و موضوع قرآن چون هدایتگر جامعه بشر است در تمامی زمینه‌ها می‌تواند راهنمای زندگی انسان باشد.

وی اعلام کرد: این طرح باید بیش از پیش در جامعه بیان شود و مطرح شود تا افراد بیشتری و بالاخص جوانان به سمت قرآن جذب شوند.

مدرس حوزه و دانشگاه یاد آور شد: عمل به قرآن اهمیت زیادی دارد و موجب تغییر مسیر زندگی انسان می‌شود و بسیاری از مشکلات جامعه ما به دلیل دوری از قرآن است.

وی گفت: مأنوس شدن با قرآن زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات در جامعه است و اجرای طرح زندگی با آیه‌ها فرصت بسیار مناسبی در همین راستا است.

کد خبر 6067773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha