۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان خبر داد؛

پایان طرح گردشگری آبی خرمشهر با آورده مالی ۴۹ میلیارد ریالی

پایان طرح گردشگری آبی خرمشهر با آورده مالی ۴۹ میلیارد ریالی

خرمشهر- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان از پایان طرح گردشگری آبی خرمشهر خبر داد و گفت: این طرح آورده مالی حدود ۴۹ میلیارد ریال برای این شهرستان در نوروز ۱۴۰۳ در پی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ارسطوزاده ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان طرح گردشگری آبی خرمشهر اظهار کرد: بیش از ۴۹ هزار نفر از میهمانان نوروزی از این طرح استقبال کرده‌اند. همچنین، آمار آورده مالی این طرح نیز حدود ۴۹ میلیارد ریال برای شهرستان به دنبال داشته و باعث ایجاد اشتغال برای بیش از ۴۰۰ نفر در طول دوره اجرای آن در نوروز ۱۴۰۳ شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان بیان کرد: این طرح در تاریخ ۱۷ فروردین به پایان رسیده است و از تمامی همکارانی که در طول این دوره به عنوان نوروزبانان بی نوروز در این طرح فعالیت کرده‌اند، نهایت تشکر و قدردانی داریم.

وی گفت: این طرح از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و با مانور ترکیبی اطفای حریق و آدم به دریا اجرا شده است. هفت محدوده از جمله کارون و جزیره مینو، برای این طرح تعیین شده و برای هر محدوده یک بازرس مقیم انتخاب شده است.

ارسطوزاده افزود: همچنین پنج سربازرس برای نظارت کامل بر طرح مشخص شده‌اند. در طول اجرای طرح، هشت شناور به عنوان ناجی و همیاران آن به مناطق مورد نظر اعزام شدند و از ۲ گلف سپاه پاسداران نیز استفاده شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان اعلام کرد: طرح از ساعت ۹ و نیم صبح آغاز و تا ساعت ۳ شب ادامه داشته است. در طول این زمان، حدود ۵۰ نفر از همکاران اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در طرح ساماندهی شده‌اند و به تعداد بیش از ۴۹ هزار نفر از میهمانان نوروزی خدمات ارائه شده است.

کد خبر 6072269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha