۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۰

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

آغاز بارش‌های رگباری در شهرهای شمالی اردبیل

آغاز بارش‌های رگباری در شهرهای شمالی اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از رادار هواشناسی اردبیل بارش رگباری باران در شهرهای شمالی اردبیل آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس آخرین تصاویر دریافتی از رادار هواشناسی اردبیل بارش رگباری باران در شهرهای شمالی اردبیل به ویژه در دامنه کوهستان سبلان، بخش‌هایی از مشگین‌شهر، انگوت و گرمی آغاز شده است و به صورت متناوب تا صبح فردا تداوم دارد.

وی از صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل خبر داد و گفت: بارش باران گاهی با شدت بیشتر پیش‌بینی می‌شود و احتمال رخداد سیلاب موقتی در مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز در سطح استان بارش متناوب باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق و با شدت و ضعف پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و تنها از شرایط فصلی و محلی در ساعات بعدازظهر و عصر بارش باران احتمال می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از عصر امروز تا آخر هفته جاری ضمن وزش باد شرقی، دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و هوای خنکی در سطح استان حاکم می‌شود.

کد خبر 6098533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha