۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۰۸

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد؛

پلمب سه مرکز غیرمجاز پزشکی در سنندج

پلمب سه مرکز غیرمجاز پزشکی در سنندج

سنندج_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون، سه مرکز غیرمجاز پزشکی در زمینه‌ خدمات دندان پزشکی،زیبایی، کاشت مو، ساخت و فروش عینک طبی در سنندج پلمب شده است.

اسعد فتحی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای ماه جاری تاکنون، سه مرکز غیر مجاز پزشکی که در زمینه‌های خدمات دندان پزشکی، زیبایی، کاشت مو و ساخت و فروش عینک طبی به صورت غیر قانونی و بدون داشتن مجوزهای لازم فعالیت داشتند با تلاش کارشناسان نظارت بر درمان در سطح شهر سنندج شناسایی و پلمب شده است.

وی با اشاره به قاطعیت دانشگاه در برخورد با مراکز غیرمجاز ارائه خدمات سلامت در استان، گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از به مخاطره انداختن سلامت گیرندگان خدمات حوزه پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود از مراجعه به مراکز فاقد پروانه خودداری نمایند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان ساخت: از مردم عزیز خواهمشندم در صورت مشاهده هرگونه دخالت غیر مجاز افراد غیرصلاحیتدار در حوزه سلامت، از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ مراتب را به دانشگاه جهت برخورد با اینگونه مراکز و جلوگیری از ادامه فعالیت آنان اعلام نمایند.

کد خبر 6103694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha