۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲

مهر گزارش می‌دهد؛

همزمان با ایام دهه کرامت بزرگداشت امامزاده صالح(ع) برگزار شد

همزمان با ایام دهه کرامت بزرگداشت امامزاده صالح(ع) برگزار شد

همزمان با ایام دهه کرامت بزرگداشت امامزاده صالح (ع) با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری و همچنین خادمان آن آستان مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام دهه کرامت بزرگداشت امامزاده صالح (ع) با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری و همچنین خادمان آن آستان مقدس برگزار شد.

همزمان با ایام دهه کرامت بزرگداشت امامزاده صالح(ع) برگزار شد

در ابتدای این مراسم محمدرضا طاهری در مدح موالید ایام دهه کرامت و حضرت امامزاده صالح به مداحی پرداخت و در مناجات با امام رضا خواند:

آنان که عاشقند به دنبال دلبرند
هر جا که می‌روند تعلق نمی‌برند
از آنچه که وبال ببینند خالی اند
عشاق روزگار، سبک بال می‌پرند
پرواز می‌کنند به هر جا که جلوه‌ای ست
گاهی ملائک اند گاهی کبوتراند
و....

همزمان با ایام دهه کرامت بزرگداشت امامزاده صالح(ع) برگزار شد

در ادامه حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه آغاز و با میلاد مسعود امام رضا به پایان می‌رسد. تصمیم بسیار مبارکی بود که با نام گذاری دهه کرامت، جامعه ما در این ایام بوی رضوی بگیرد محافلی که در این سال‌ها رایج شده بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اتصال معنوی به خاندان عصمت و طهارت مهم است و آیات متعددی به این اتصال تکیه کرده و می‌فرماید این است و جز این نیست که خداوند اراده کرده رجس و پلیدی را از خاندان شما دور کند. انوار مقدس اهل بیت یک وجود نوری هستند.

خاموشی با استناد به آیات قرآن کریم عنوان کرد: در آیات قرآن تاکید به ولایت می‌شود جامعه‌ای اگر لقمه حلال نخورد به سمت ولایت نمی‌رود. وجود مقدس پیامبر می‌فرماید برخی هنگام نماز و در حال رکوع زکات هستند؛ حضرت، امام علی را ولی مسلمین می‌خواند. در عصر حاضر جبهه حق ولایت را به ما نشان داد و نشان داد که نتیجه ایستادگی جبهه حق پیروزی است.

همزمان با ایام دهه کرامت بزرگداشت امامزاده صالح(ع) برگزار شد

در ادامه گروه تواشیح «سبیل الرشاد» به قرائت آیه سی آل عمران پرداختند.

در ادامه از خادمان این بارگاه مقدس از جمله محمد حسین پویانفر مداح خاندان عصمت و طهارت، محمد انصاری ورزشکار رشته فوتبال، امین علی اکبری ورزشکار رشته کشتی، جواد نکونام قهرمان ملی در رشته فوتبال، ابراهیم احمدی خیر خیراندیش، امید اکبری خیر خیراندیش و… تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6106892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha