۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷

امام جمعه بخش مرکزی یزد:

انتظار ما از مجلس دوازدهم نظارت ویژه بر اجرای قوانین است

انتظار ما از مجلس دوازدهم نظارت ویژه بر اجرای قوانین است

یزد- امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اهمیت نظارت بر اجرای قوانین گفت: انتظار ما از مجلس دوازدهم این است که بر اجرای قوانین نظارت ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در محل فهرج ضمن تشکر و قدردانی از عوامل جشنواره «زیرسایه خورشید» از مردم برای حضور در این جشن دعوت کرد.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه در طول ۸ ماه گذشته عنوان کرد: ۸ ماه است که مردم غزه در خاک و خون خود می‌غلتند و کشتار می‌شوند و احدی دم بر نمی‌آورد و اینجاست که متوجه می‌شویم سازمان‌های حقوق بشر، بین‌المللی، دادگاه‌های عمومی و کشورهای عرب در کمک به مردم غزه کارایی ندارند.

مدرسی بیان کرد: انتقال وجدان بیدار دانشجویان در غرب به سایر مردم جهان در ماجرای غزه از جمله مواردی است که بیانگر اهمیت دادخواهی برای مردم مظلوم غزه در سراسر جهان است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به تشکیل مجلس دوازدهم عنوان کرد: مجلس یازدهم از سوی رهبر انقلاب به عنوان مجلسی انقلابی مدال گرفت؛ مجلسی پرکار، پرتحرک، مردمی که وارد میدان کردن قوانین معطل مانده و … از جمله مواردی است که توسط این مجلس انجام شد.

وی ادامه داد: قوانین مربوط به فضای مجازی، حوزه حجاب و عفاف، امر به معروف ونهی از منکر در مجلس یازدهم معطل ماند و ما انتظار داشتیم که تصمیم‌گیری در این قوانین نیز به سرانجام برسد.

مدرسی با اشاره به اهمیت نظارت بر اجرای قوانین عنوان کرد: انتظار ما از مجلس دوازدهم این است که بر اجرای قوانین نظارت ویژه‌ای داشته باشند، تبعیت از سیاست‌های کلان و راهبردی کشور، توجه به معیشت مردم، تولید، فرهنگ و برنامه هفتم نیز از دیگر انتظارات ما از مجلس دوازدهم است.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه تشکیل اتحادیه صنف کشاورزان با دو رسته کشاورزی ۱۱۰ نفر و دامداری ۱۴۰ نفر بیان کرد: تأثیر این موضوع حضور در مجامع سیاست‌گذاری، حضور در عرصه قیمت‌گذاری، نظارت و کنترل بر سلامت محصولات و نظارت بر صادرات و واردات است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به سوم خرداد و روز مقاومت ملی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلامی عنوان کرد: مقاومت مردم در سالروز فتح خرمشهر بیانگر مقاومت ملت ایران در عرصه‌های مختلف کشور است.

کد خبر 6107287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha