۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵

وحیدی در جمع خبرنگاران:

آیت الله رییسی در تمام لحظات عمر خود مشغول خدمت به مردم بود

آیت الله رییسی در تمام لحظات عمر خود مشغول خدمت به مردم بود

وزیر کشور گفت: شهید آیت الله رییسی در تمام لحظات عمر خود، مشغول فعالیت و خدمت به مردم بود؛ او به طور طبیعی یک راهبر برای همه ما در دولت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رییسی و همراهان ایشان در مدرسه عالی شهید مطهری، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی در تمام لحظات عمر خود، مشغول فعالیت و خدمت به مردم بود؛ او به طور طبیعی یک راهبر برای همه ما در دولت بود.

وحیدی تاکید کرد: ایشان تلاش و حرکت گسترده و مستمر در همه صحنه‌ها داشتند و بر این اساس همه اعضای دولت با وی همراه بودند؛ لذا بعد از ایشان یک جریان پُر تلاش شکل گرفته است که در غیاب شهید رییسی نیز همان راه و تلاش‌ها ادامه خواهد داشت؛ این راه مسیر ماندگار و انقلابی است.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره روند انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فرایند انتخابات را امروز با دستور آغاز انتخابات شروع کردیم؛ ابلاغ‌های لازم به استانداری‌ها شده است و از ستاد انتخابات حکم گرفتند و مشغول شکل‌گیری است.

وحیدی ادامه داد: شرایط انتخاب‌شوندگان اعلام شده است و طبیعتاً کسانی که می‌خواهند کاندیدا شوند، باید خود را آماده کنند و از روز پنج‌شنبه شروع ثبت‌نام‌ها را خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: داوطلبین برابر چهارچوب‌های اعلام‌شده، از طرف ستاد انتخابات مدارک خود را آماده کنند تا هنگام ثبت نام ارایه دهند.

کد خبر 6119624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha