جهرم - خبرگزاری مهر: طی مراسمی با حضور مدیران شهرستان جهرم، مرکز درمان بستر 10 تختخوابی بخش کردیان شهرستان جهرم کلنگزنی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا رضایی نماینده جهرم در مجلس طی سخنانی با تسلیت ایام محرم گفت: ثمره تلاش های مسئولان امروز رشادتهای بسیجیان در دوران های مختلف انقلاب است که توانستیم یک کشور مقتدر و الگو در منطقه داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با تشریح اوضاع منطقه اظهار داشت: دشمن از روحیه خودباوری مردم ما می ترسد از این رو مردم و مسئولان سعی در پر رنگ کردن وحدت و انسجام در جامعه باشند تا روز به روز دشمن احساس ضعف بیشتری کند.

نماینده جهرم در خانه ملت ابراز داشت: امروز خدمت صادقانه مسئولان باعث استحکام و اعتماد بیش از حد به نظام شده و باید این روند تداوم داشته باشد.

رضایی با تشریح اقدامات سفرهای استانی دولت به فارس بیان کرد: امروز دانشگاه و بزرگراه یکی از زیرساختهای پیشرفت در هر منطقه است که در طول مدت این دولت و با تلاشهای مسئولان شهرستان این طرح ها به همراه روند رو به توسعه زیرساختهای بخش سلامت و  فرهنگی همچنین حوزه های اقتصادی به وقوع پیوسته است.

سید محمدکاظم تدین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز طی سخنانی با تشریح برنامه های بخش سلامت گفت: ساخت بیمارستان در توسعه شاخصهای بخش سلامت این منطقه بسیار مهم است و امیدوارم با ساخت این مرکز درمان بستر شاهد اجرای طرح های جدیدی در منطقه کردیان باشیم.

دکتر تدین ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح 18 ماه به طول انجامد.

مرکز درمان بستر 10 تختخوابی بخش کردیان در زمینی به مساحت دو هکتار اهدایی کشاورزان منطقه با زیربنای دو هزار مترمربع با اعتبار 1.5 میلیارد ریال ساخته می شود.