۱۰ مهر ۱۳۸۹، ۲۱:۳۱

گروههای مذهبی لبنان از فتوای مهم رهبر انقلاب حمایت کردند

گروههای مذهبی لبنان از فتوای مهم رهبر انقلاب حمایت کردند

شخصیتهای مذهبی لبنان از فتوای اخیر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرام دانستن هر گونه بی احترامی به همسران پیامبر اکرم(ص) و نمادهای اهل سنت حمایت و آن را خنثی کننده توطئه های دشمنان قلمداد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار،شیخ عبدالناصرالجبری دبیرکل جنبش امت لبنان ضمن تمجید از فتوی مقام معظم رهبری گفت: هوشیاری رهبران امت اسلامی همه توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فتنه افکنی را خنثی می کند.

شیخ ماهرمزهر رئیس هئیت سنی حمایت از مقاومت نیز با تمجید از فتوی رهبر معظم انقلاب گفت: امام خامنه ای همه ویژگیهای یک رهبر امت اسلامی را دارا هستند.

شیخ محمد ابوالقطع مرشد جمعیت مبلغان اسلامی  لبنان نیز خواستار استفاده از فتوی آیت الله خامنه ای برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام شد.

انجمن علمای اسلامی عکار و الشمال فتوی آیت الله خامنه ای را پلی برای وحدت میان مسلمانان توصیف کرد.

وجیه البعرینی نماینده سابق پارلمان لبنان هم از اتخاذ مواضع مسئولانه که در راستای وحدت جامعه اسلامی و ریشه کنی فتنه اتخاذ می شود تقدیرکرد.

مصطفی حسین نماینده سابق لبنان تاکید کرد: امام خامنه ای رهبری بزرگ است که اندیشه های دینی بزرگی دارد.

جبهه عمل اسلامی لبنان نیز در بیانیه ای با تمجید از مواضع آیت الله خامنه ای صدور این گونه فتواها را نشانه سلامت جامعه  اسلامی و هوشیاری در برابر دسیسه ها و توطئه های فتنه افکنانه دانست.

کد خبر 1163212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha