۱ آبان ۱۳۸۹، ۸:۴۰

در نمایشگاه کتاب زنجان؛

انتشارات دانشگاهی نیازمند غرفه های بیشتری هستند

انتشارات دانشگاهی نیازمند غرفه های بیشتری هستند

زنجان - خبرگزاری مهر: مسئول غرفه انتشارات دانشگاه تهران گفت: غرفه های دانشگاهی باید مکان بیشتری در اختیار داشته باشند و در مورد قرار گرفتن غرفه‌ها در محوطه نمایشگاه نیز تلاش و دقت بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، نوذر قربانی عصر جمعه در حاشیه پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور در زنجان در گفت و گو با خبرنگاران با تأکید براینکه به نظر می رسد می بایست به غرفه های دانشگاهی به لحاظ میزان غرفه ها مکان بیشتری را در اختیار می گذاشتند، تصریح کرد: باید در مورد قرار گرفتن غرفه‌ها در محوطه نیز تلاش بیشتری صورت می گرفت.

قربانی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر این غرفه یا دیگر غرفه ها بود محدودیت غرفه بود که می توانستند به برخی ازغرفه که شایستگی بیشتری داشتند غرفه بزرگتری را در اختیار قرار می دادند.

وی با بیان اینکه انتشارات کتاب دانشگاه تهران هم به نوبه خود بابیش از 300 عنوان کتاب در این نمایشگاه حاضر شده است اظهار داشت : این در حالی است که ما هنوز به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم تمامی کتابهای خود را که نزدیک 100عنوان کتاب بود در این نمایشگاه حاضر کنیم.

مسئول غرفه انتشارات دانشگاه تهران اظهار داشت: یکی از دلایل اینکه نتوانستیم حدود 100عنوان کتاب خود را در این نمایشگاه حاضر کنیم بالابودن هزینه حمل و نقل کتابها بود.

قربانی خاطر نشان کرد : برای پرشورتر شدن نمایشگاه می بایست همه انشارات دانشگاهی حضور پیدا بکنند تا کتابهای متنوع دانشگاهی خود را در معرض نمایش بگذارند.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم در سال های بعد موفق تر باشد باید اطلاع رسانی دقیق، سریع و گسترده در مورد نمایشگاه صورت بگیرد.

مسئول غرفه انتشارات دانشگاه تهران با بیان اینکه کتاب از نان شب هم واجب تر است تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا با خرید  کتاب با تخفیف 40 درصدی نیازهای مطالعاتی و غذای روح خود را تأمین کنیم.

قربانی افزود: قیمت کتاب های انتشارات دانشگاه تهران نسبت به دیگر غرفه ها از قیمت های مناسب برخوردار است و علاقمندان می توانند برخی کتاب های علمی و آینده ساز انتشارات دانشگاه تهران را که شاید بیشتر از 700 یا800 صفحه ای است با قیمت کمتر نسبت به برخی کتابهایی که حتی کمتر از 100صفحه هستند خریداری کنند.

کد خبر 1175691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha