۲۷ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۰۳

مجموعه "کیمیای خاک" آماده پخش شد

مجموعه "کیمیای خاک" آماده پخش شد

مجموعه تلویزیونی "کیمیای خاک" به کارگردانی فریدالدین نیکجو و سفارش صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان آماده پخش شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه تلویزیونی "کیمیای خاک" به سفارش صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای آماده پخش شد.
 
در خلاصه داستان این سریال آمده است:  یوسف جوانی از توابع زابل، دانش‌آموخته رشته مهندسی کشاورزی به همراه دوست‌اش به مدد فناوری اتمی توانسته بذر گندم را در مقابل کم آبی منطقه سیستان و بلوچستان مقاوم کند. او به همراه دوستش وارد زادگاهش می‌شود و ...
 
 
"کیمیای خاک" به تهیه‌کنندگی رضا اکبری راد تهیه شده و قرار است از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن برود. در این مجموعه انوشیروان ارجمند، شیوا مهرزاد، مهدی امینی‌خواه، کیوان محمودنژاد، امیر آتشانی، بهار ارجمند، عباس قلیچ لو، احمد علامه دهر و ... به ایفای نقش پرداختند.
 
عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده: رضا خمسه، ناظر کیفی: ملک شهرام پودینه، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: امین اشرفی، منشی صحنه: تهمینه مرتضوی، مدیر تصویربرداری: حسن  زارعی، صدابردار: محمد لطفی، طراح گریم: علی وطنی، طراح صحنه: فرخ مختاری و مدیر تولید: رضا زمانی.
کد خبر 1211833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha