۱۵ تیر ۱۳۹۰، ۱۳:۵۳

ناصح:

دوره‌های تربیت مربی تجوید از سوی حوزه‌های خواهران برگزار می‌شود

دوره‌های تربیت مربی تجوید از سوی حوزه‌های خواهران برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری دوره‌های تربیت مربی تجوید قرآن کریم در برخی استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم ناصح هدف از برگزاری دوره‌های تربیت مربی تجوید قرآن کریم را ارتقاء توان مربیان تدبر در قرآن کریم برشمرد و تصریح کرد: با توجه به نیاز مربیان تدبر در قرآن کریم به فراگیری اصول و قواعد تجویدی، دوره‌های تربیت مربی تجوید قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها را مربیان تدبر در قرآن کریم دانست و اضافه کرد: این مربیان پس از شرکت و قبولی در این دوره‌ها، علاوه بر مسائل فرهنگی و پرورشی، در امور آموزشی نیز به همکاری خواهند پرداخت.

ناصح با بیان اینکه پیش از این برخی دوره‌های تربیت مربی تجوید قرآن کریم با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرهای مختلف در شهر قم برگزار شده است، افزود: از این پس این دوره‌ها به میزبانی برخی استان‌های کشور اجرا می‌شود.

وی گفت: دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم شامل مصاحبه مربیان تدبر در قرآن، آموزش روش تدریس تجوید قرآن کریم، کارگاه آموزشی و آزمون و ارزیابی مربیان، با حضور اساتید تجوید برگزار می‌شود.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران از اجرای دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم در استان تهران در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ تیرماه خبر داد و یادآور شد: در این دوره مربیان مدارس علمیه استان‌های تهران، البرز و سمنان شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه دوره دیگر تربیت مربی تجوید قرآن کریم به میزبانی شهر شیراز در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ تیرماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این دوره مربیان مدارس علمیه استان‌های کرمان و یزد نیز حضور خواهند داشت.

ناصح با بیان اینکه اصفهان نیز طی روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ تیرماه شاهد برگزاری این دوره آموزشی خواهد بود، گفت: دوره آموزشی تربیت مربیان تجوید قرآن کریم در استان‌های دیگر نیز در صورت اعلام نیاز، با تامین استاد از سوی معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

کد خبر 1352955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha