۱ مرداد ۱۳۹۰، ۱۷:۳۹

نقل و انتقالات لیگ یازدهم/

زندی و ولید علی رسما به استقلال پیوستند

زندی و ولید علی رسما به استقلال پیوستند

قرارداد فریدن زندی و ولید علی، هافبک تیم ملی فوتبال کویت با باشگاه استقلال تهران عصر امروز شنبه در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون زندی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استیل آذین که سابقه بازی در بوندس‌لیگا را دارد دقایقی قبل با حضور در هیئت فوتبال استان تهران با عقد قراردادی یکساله به تیم استقلال پیوست.

براساس اعلام سایت باشگاه استقلال، محمدرضا مولایی، بدنساز تیم فوتبال این باشگاه برای آماده‌سازی فریدون زندی، یک برنامه خاص دارد.

ولید علی کویتی که فصل گذشته در باشگاه الکویت این کشور عضویت داشته است به علت همراهی تیم ملی کویت در بازی مقابل تیم ملی فیلیپین در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 نتوانست برای ثبت قرارداد با باشگاه استقلال در هیئت فوتبال استان تهران حضور داشته باشد و با امضای وکلیش رسما آبی پوش شد.

براساس اعلام سایت باشگاه استقلال باشگاه‌های نجران عربستان، الوکره و ام‌صلال قطر خواهان عقد قرارداد با ولید علی بودند اما مهمترین رقیب استقلال تیمی از ژاپن بود که پیشنهاد یک میلیون دلاری برای خرید ولید علی مطرح کرده بود. این هافبک ملی پوش فوتبال کویت با عقد قراردادی یکساله به عضویت استقلال درآمده است.

کد خبر 1365422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha