۳۰ شهریور ۱۳۹۰، ۱۵:۱۲

ظهر چهارشنبه/

نزاع شخصی در مریوان سه کشته و رخمی برجای گذاشت

نزاع شخصی در مریوان سه کشته و رخمی برجای گذاشت

مریوان - خبرگزاری مهر: در پی درگیری بر سر مسائل مربوط به یک قطعه زمین در شهر مریوان یک نفر کشته و دو نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی قبل در بلوار ورودی شهر مریوان و روبروی پمپ بنزین به دلیل درگیری بر سر مسائل مربوط به یک قطعه زمین یک نفر کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت عمومی یکی از افراد زخمی وخیم گزارش شده است.

در این حادثه الف- الف با شلیک گلوله به وسیله کلت کمری "فریدون دیزجم" 21 ساله فرزند ناصر را به قتل رساند و "هیوا خون جم" 27 ساله فرزند محمود که هر دو ساکن روستای شهسوار بخش سرشیو مریوان هستند را نیز به شدت زخمی کرد.

به گفته پزشک معالج بیمارستان فجر مریوان وضعیت عمومی هیوا خون جم به دلیل اصابت گلوله به وی وخیم بوده است و به همین دلیل وی برای مداوای بهتر به سنندج اعزام شده است.

در این حادثه همچنین به دلیل درگیری های مختلف احمد ایرانی نیز مورد اصابت چاقو قرار گرفت و هم اکنون در بیمارستان فجر شهر مریوان بستری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع این حادثه بیان کرد: وقوع چنین حادثه ای توسط ماموران پلیس آگاهی در شهر مریوان گزارش شده است و موارد در دست بررسی است که پس از انجام کارهای پلیسی جزئیات این حادثه به اطلاع رسانه های جمعی می رسد.

کد خبر 1413804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha