۲۳ مهر ۱۳۹۰، ۲۰:۱۶

تشکیل کمیته 18 گانه برای برگزاری جشنواره نوآوری و شکوفایی یزد

تشکیل کمیته 18 گانه برای برگزاری جشنواره نوآوری و شکوفایی یزد

یزد - خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد نخبگان یزد از تشکیل کمیته 18گانه برای برگزاری جشنواره نوآوری و شکوفایی در یزد خبر داد.

حبیب زارع در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد روند اجرا و پیگیری برگزاری جشنواره منطقه ای نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: در این راستا کمیته های 18 گانه جشنواره منطقه ای، مسئولان کمیته ها و شرح وظایف آنها مشخص شده است و هر یک از آنها بر اساس برنامه ریزی انجام شده فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای برنامه ها برای اجرایی شدن در دستور کار قرار گرفته ضمن اینکه فراخوان جشنواره نیز با توجه به زمان جشنواره از اواخر مهرماه آغاز می شود.

زارع عنوان کرد: تمهیدات لازم برای ارزیابی مقدماتی اختراعات ارسال شده به دبیرخانه جشنواره اندیشیده شده تا در سریع ترین زمان ممکن ارزیابی مقدماتی از اختراعات صورت گیرد.

رئیس بنیاد نخبگان یزد یادآور شد: جشنواره نوآوری و شکوفایی که قرار است در قالب هشت منطقه کشور به منظور کمک به تجاری‌ سازی اختراعات و نوآوری ها و تولید ثروت از یافته های علمی و فناورانه برگزار شود، دیماه سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می ‌شود.

زارع یادآور شد: این جشنواره‌ های منطقه ‌ای با همکاری دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان برگزار می ‌شوند.

وی افزود: در جشنواره منطقه ‌ای استان یزد، استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان محصولات فناوران محققان خود را ارائه خواهند داد.

زارع عنوان کرد: برترینهای جشنواره‌ های منطقه ‌ای نوآوری و شکوفایی که در هشت منطقه کشور برگزار خواهد شد، در جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی (نمایشگاه بزرگ اختراعات و ابداعات کشور) معرفی و تقدیر می ‌شوند.

کد خبر 1433795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha