۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۱۷:۰۸

نصرالهی به مهر خبر داد:

بزرگداشت آیت الله رسولی محلاتی در اراک برگزار می شود

بزرگداشت آیت الله رسولی محلاتی در اراک برگزار می شود

اراک - معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی از آمادگی استان مرکزی برای برگزاری بزرگداشت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی خبر داد و گفت: این مراسم فردا در اراک با حضور شخصیت های کشوری و نخبگان استانی برگزار می شود.

ابوالقاسم نصرالهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مراسم بزرگداشت آیت الله رسولی محلاتی در استان برگزار می شود افزود: این مراسم به همت نماینده ولی فقیه و استاندار استان مرکزی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آیت الله رسولی محلاتی یکی از نخبگان ملی و زاده استان مرکزی است گفت: تکریم و بزرگداشت شخصیت های برجسته علمی و دینی، یاوران انقلاب اسلامی و خدمتگزاران به نظام، انقلاب و ولایت فقیه وظیفه ای انسانی و اسلامی است.
 
نصرالهی تاکید کرد: معرفی این شخصیت ها باعث ایجاد انگیزه در جوانان و الگوگیری آنان برای موفقیت در عرصه های مختلف می شود.
 
آیت الله سیدهاشم رسولی محلاتی در سال 1348 قمری در شهرستان محلات استان مرکزی متولد شد و بعد از چند سال زندگی در این شهر راهی حوزه علمیه قم شد.
 
کیفر گناه، مبارزه با گناه، تاریخ انبیاء، تاریخ زندگانی رسول‏ خدا(ص)، تاریخ زندگانی فاطمه (س)، تاریخ زندگانی امیرالمؤمنین علی(ع)، تاریخ زندگانی امام حسن(ع)، جنبه‏های اخلاقی و سیره عملی حضرت رضا(ع)، شرح تالیفات شیخ طوسی(ره)، تاریخ تحلیلی اسلام، چهل حدیث، شرح زیارت امین الله ، وصایای رسول والائمه (با ترجمه فارسی) از جمله تالیفات آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی است.
 
وی اکنون نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشوراست.
 
استان مرکزی در 200 سال اخیر بیشترین شخصیت علمی، دینی و سیاسی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی کشور را در خود پرورانده است و برگزاری مراسم های بزرگداشت برای نخبگان استان مرکزی در برنامه های کلان فرهنگی استان قرار دارد.
کد خبر 1534114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha