۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۹:۱۲

دست باز:

مجمع بانوان خیر در استان اردبیل تشکیل می شود

مجمع بانوان خیر در استان اردبیل تشکیل می شود

اردبیل - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اردبیل از تشکیل اولین مجمع بانوان خیر با هدف رفع نیازمندیهای زنان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس دست باز عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، بانوان و خانواده استان اضافه کرد: هم اکنون با عضویت 200 نفر اقدامات اولیه برای راه اندازی مجمع انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های خدمات رسان می توانند به عنوان زیر مجموعه در این مجمع فعالیت کنند، اضافه کرد: برای تشکیل این مجمع لازم است اعضای داوطلب با تشکیل هیئت مؤسس و طی مراحل قانونی اقدام کنند.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل این مجمع با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توانمندسازی و رفع نیازمندیهای بانوان بویژه زنان بی سرپرست را در اولیت کاری خود قرار خواهد داد.

وی همچنین از گشایش نمایشگاه توامندیهای زنان استان خبر داد و یاداور شد: این نمایشگاه به منظور معرفی کارآفرینان و چهره های توانمند بانوان استان در راستای تبیین نقش زنان در اقتصاد خانواده با مشارکت و همکاری دستگاه های مرتبط در این حوزه طی نیمسال اول سال 91 برگزار خواهد شد.

دست باز همچنین با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه پوشاک بانوان استان در اردیبهشت ماه سال آینده، تصریح کرد: نمایشگاه پوشاک ایرانی - اسلامی در راستای اهداف حفظ و تقویت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی برگزار می شود.
 
وی از نهادهای فعال در حوزه بانوان خواست اجرای طرحهای مربوط به این حوزه را از محل اعتبارات شاخصهای فرهنگی به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اعلام کنند.

کد خبر 1538385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha