۲۹ فروردین ۱۳۹۱، ۱۵:۱۵

منتظری خبر داد:

وجود سه طرح نیمه کاره فرهنگی در گلستان/ متقاضی ساخت سینما نداریم

وجود سه طرح نیمه کاره فرهنگی در گلستان/ متقاضی ساخت سینما نداریم

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از پروژه های مهم نیمه کاره استان در بخش فرهنگ و هنر، کتابخانه مرکزی، موزه هنرهای معاصر و تالار بزرگ فرهنگی هنری است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مجتمع های فرهنگی، خانه فرهنگ و نگارخانه استان گلستان نیز تا پایان سال  به بهره برداری می رسند.

وی اظهار داشت: سیاست دولت این است که تا پایان سال تمام پروژه های عمرانی نیمه تمام را به پایان برساند تا باری بر دوش دولت بعد باقی نماند.

منتظری گفت: ساخت سینماها به بخش خصوصی واگذار شده است و برای دولت توجیه ندارد و در استان تا بحال متقاضی جدی برای ساخت سینما و یا پردیس سینمایی نداشتیم.

وی ادامه داد: تلاش شد تا سینما کاپری به عنوان پروژه سفر در نظر گرفته شود و موافقت استاندار نیز گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: اولین مرکز پاسخگویی به سوالات فرهنگی، سیاسی، اعتقادی نسل جوان در گلستان به زودی ایجاد می شود.

وی گفت: در این مرکز متخصان و صاحب نظران در گرایش های مختلف حضور می یابند و به سوالات جوانان به صورت حضوری و تلفنی پاسخ می دهند.

وی افزود: مطالعات این مرکز از این هفته آغاز می شود و از ابتدای تابستان نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

منتظری در ادامه به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این تعیین نام یک استراتژی برای رسیدن به کمال است و باید با تاسی از آن قلل اقتصادی را فتح کنیم.

وی گفت: در راستای این شعار باید به تولید ملی شایسته دست یابیم تا وابستگی خود را به دیگران قطع کنیم، ملت وابسته، وارسته نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: اقداماتی که در سال 91 مطبوعات استان می توانند انجام دهند ، در راستای شعار سال، تحکیم بنیان خانواده، حوزه نماز و نیایش، آسیب های اجتماعی، رشد و توسعه استان در عرصه های مختلف و اخبار مرتبط با به فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی باشد.

کد خبر 1579424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha