۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۳۷

نشست یزدشناسی با موضوع "رمضان و وقف در استان یزد" برگزار می‌شود

نشست یزدشناسی با موضوع "رمضان و وقف در استان یزد" برگزار می‌شود

یزد - خبرگزاری مهر: مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با اشاره به برگزاری سلسله نشست های یزدشناسی گفت: چهارمین دوره از این نشست ها با موضوع "رمضان و وقف در استان یزد" برگزار می شود.

محمدرضا ملک ثابت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای انتقال و شناساندن فرهنگ و آداب و رسوم مردم خداجوی استان یزد در زمینه رمضان و وقف، در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های یزدشناسی، موضوع "رمضان، وقف در استان یزد" مورد بحث و بررسی قرار می ‌گیرد.

وی افزود: در این نشست قرار است حجت ‌الاسلام حاتمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، محمدجواد عرفان ‌فر، نویسنده کتاب‌های فهرست اسناد موقوفات یزد و خانم رمضان ‌خانی، پژوهشگر فرهنگ عامه یزد به ایراد سخن بپردازند.

ملک ثابت یادآور شد: زمان برگزاری این نشست چهارشنبه یازدهم مرداد ماه از ساعت 18 تا 20:30 و مکان برگزاری، سالن اجتماعات امامزاده سید جعفرمحمد واقع در بلوار جمهوری اعلام شده است.

سلسله نشست‌ های یزدشناسی به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون در هر نشست که به صورت ماهانه برگزار می‌ شود، یکی از موضوعات و ابعاد تاریخی استان یزد مورد بررسی قرار گرفته است.

کد خبر 1660741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha