۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۲۰:۰۳

برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

همدان - خبرگزاری مهر: برگزیدگان بخشهای مختلف تئاتر کودک و نوجوان اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج بخش مسابقه کودک در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر کودکان و نوجوان اعلام شد و هیئت داوران از دو کودک هنرمند و بازیگر نمایش «دزدان دریایی» به نام کیمیا و ماهان دهقان تقدیر کرد

در بخش موسیقی بهنام فراهانی برای نمایش «2+2» و حامد جهانبخش برای نمایش «دوست شگفت انگیز نیک» تقدیر شدند و جایزه برگزیده موسیقی به صورت مشترک به سعید تهرانی برای نمایش «آوای تار» و شهروز هماوران برای نمایش «اخمالوخان» رسید.

در بخش طراحی لباس زهرا یعقوبی برای طراحی لباس نمایش «رینارد روباهه» و شیدا صفوی برای طراحی لباس نمایش «آوای تار» برتر شدند و هیئت داوران از طراح لباس نمایش «2+2» آقای صدیق جمالی تقدیر کرد.

در بخش طراحی صحنه محمدرضا فلاحی برای نمایش «سام بازییوجونتو» و فاطمه سلطان حسینی برای نمایش « آوای تار» اول و دوم شدند و هیئت داوران از سینا ییلاق بیگی برای نمایش «رینارد روباهه» تقدیر به عمل آمد.

دربخش بازیگری مرد از حمید رضا حسینعلی برای بازی در نمایش «اخمالوخان» و عبدالله آتشانی برای بازی در نمایش «رینارد روباهه» و مهرداد باقری برای بازی در نمایش «اخمالوخان» تقدیر شد و هیئت داوران از آقایان امیر باباشهابی برای بازی در نمایش «ستاره های جیبی» و محمد حاجی بابایی برای بازی در نمایش »دوست شگفت انگیز نیک» تقدیر کرد.

در بخش بازیگری زن آنالی شکوری برای بازی در نمایش «اخمالوخان» اول شد، شیرین کاشفی برای بازی در نمایش «آوای تار» رتبه دوم را کسب کرد و شادی امیری برای بازی در نمایش «2+2» مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش کارگردانی امیر مشهدی عباس برای کارگردانی نمایش« اخمالوخان» و فریبا دلیری برای کارگردانی «آوای تار» حائز رتبه شد و نیما بیگلریان برای کارگردانی نمایش ستاره های جیبی تقدیر شد.

گروه نمایش «سام بازیو جونتو» نیز جایزه ویژه این بخش را از آن خود کرد.

در بخش نمایشنامه‌نویسی امیر مشهدی عباس برای نمایشنامه «اخمالوخان» اول شد و خالق استواری برای نمایشنامه« سام بازیو جونتو» دوم شد و از هادی حسنعلی برای نمایش نامه آوای تار تقدیر شد.

همچنین برگزیدگان بخش تئاتر خیابانی نیز به شرح زیر معرفی شدند:

در بخش طرح و ایده نمایش زندگی در اعماق اقیانوس به الهام فتاحی برگزیده شد همچنین از علی رحیمی کارگردان آبنبتات چوبی تقدیر به عمل آمد.

در بخش کارگردانی زهرا مریدی کارگردانی زندگی در اعماق اقیانوس جایزه برگزیده را گرفت و مهدی حبیبی به خاطر ماشین اسباب‌بازی تقدیر شد.

در بخش طراحی صحنه، لباس و عروسک راضیه پاشایی و مهدی حبیبی برای نمایش‌های اسطوره بچه‌های ایرانی و ماشین اسباب‌بازی جوایز برگزیده این بخش را به صورت مشترک از آن خود کردند.

در بخش بازیگران کودک محمد‌مهدی محمودی برای بازی در نمایش ماشین اسباب بازی زهرا رادپور برای بازی در نمایش اسطوره بچه‌های ایرانی فاطیما پور‌قاسمی برای نمایش در قصه ننه متل و متین جعفری برای بازی در نمایش اسطوره‌های بچه‌های ایرانی مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش بازیگری متن به صورت مشترک فرامز قلیچ‌خانی برای بازی در نمایش اون پایین آنتن نمی‌ده و مهدی کوثری برای بازی در نمایش بیگانگان در شهر جایزه برگزیده این بخش را به خود اختصاص دادند.

همچنین مهدی شایانی برای بازی در نمایش مبارک و عروس باران مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش موسیقی با حضور 4 کاندید از 4 نمایش هیئت داوران هیچ برگزیده‌ای را در این بخش اعلام نکردند.

اسامی برگزیدگان بخش نوجوان نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز اعلام شد و هیئت داوران متشکل از مریم سعادت، پرویز پورحسینی و قطب الدین صادقی نفرات برگزیده را در 8 بخش اعلام کردند.

در بخش موسیقی جایزه ویژه شامل تندیس و لوح تقدیر و مبلغ هشت ملیون ریال به سارا بیگدلی شاملو، روزبه فدوی و پویا پورامین اهدا شد.

هیئت داوران لوح تقدیر و مبلغ 4 ملیون ریال را به آهنگساز افسانه های نو بابک نصیری خواه اهدا کرد.

در طراحی لباس جایزه ویژه این بخش شامل تندیس و لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به طراح لباس نمایش پریماه در آسمان زیبا موسوی اهدا شد.

هیئت داوران لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال را به طراح لباس نمایش تا آنجا که او به یاد داشت اکرم ابولمعالی اهدا کرد.

در طراحی صحنه جایزه ویژه این بخش شامل تندیش جشنواره لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به طراح نمایش من- من –من مهدی فرشیدی سپهر تعلق گرفت و لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به طراحان صحنه نمایش مترسک ویشکا آسایش و محمدحسن معجونی اهدا شد.

در بازیگری زن جایزه ویژه این بخش تندیس جشنواره و لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به بازیگر نمایش تا آنجا که او به یاد اشت آسیه بنی طبا اهدا شد و لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به بازیگر نمایش پریماه در آسمان معصومه کاظمی تعلق گرفت.

در بازیگری مرد جایزه ویژه این بخش تندیس جشنواره و لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به بازیگر نمایش هوتن شکیبا بازیگر نمایش مترسگ رسید و لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به مهدی فرشیدی سپهر بازیگر نمایش من- من- من اهدا شد.

در نمایشنامه نویسی جایزه ویژه این بخش تندیس جشنواره و لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال به مهدی فرشیدی سپهر نویسنده نمایشنامه من- من- من اهدا شد و لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به اکرم ابوالمعالی نویسنده تا آنجا که او به یاد داشت رسید.

در کارگردانی جایزه ویژه این بخش تندیس جشنواره و لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال به مهدی فرشیدی سپهر کارگردان من من من اهدا شد و لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به محمدحسن معجونی کارگردان نمایش مترسگ رسید.

جایزه ویژه هیئت داوران شامل تندیس جشنواره و لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به خاطر تلاش پیگیر هماهنگی مبتکرانه گروهی به گروه بازیگران عروسکی نمایش گلاب به کارگردانی محسن پورقاسمی اهدا شد.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع بوعلی سینا پایان یافت.

کد خبر 1719071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha