۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۳

آغاز ثبت نام جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

آغاز ثبت نام جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و متقاضیان می توانند برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره ملی فن آفرینی با هدف توسعه فرهنگ فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

نهمین دوره این جشنواره در اردیبهشت سال آینده در دوبخش مسابقه ای و غیر مسابقه ای برگزار خواهد شد. مسابقه ای شامل بخشهای طراحان کسب و کار، فن آفرینان و سرمایه گذاران کارآفرین است.

بخش غیر مسابقه ای این جشنواره نیز شامل برنامه های بورس فناوری و فرصت های سرمایه گذاری، سمینار و کارگاه های آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای فن آفرینان می شود.

پژوهشگران و نوآوران برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت جشنواره شیخ بهایی به آدرس www.shtf.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. در این دوره ثبت نام از ثبت در دوره از جشنواره برای برگزیدگان جشنواره های جوان و بین الملل خوارزمی و رازی رایگان خواهد بود.

در نهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، دفتر منطقه ای یونسکو و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ریاست جمهوری از برگزیدگان و طرحهای برتر صاحبان ایده حمایت می کنند.

کد خبر 1720170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha