۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

سردار نقدی:

رویکرد امسال بسیج، آموزش خدمات مولد است

رویکرد امسال بسیج، آموزش خدمات مولد است

شادگان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال بسیج رویکرد خود را در مناطق کم برخوردار، آموزش خدمت مولد به جای خدمات صرف قرار داده‌ایم تا مردم این مناطق بتوانند روی پای خود بایستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد‌رضا نقدی با حضور در جمع گروه جهادی علمدار که در منطقه «خنافره شادکان» فعالیت می‌کردند، اظهار کرد: می‌شود آمد در چنین مناطقی خدماتی جزئی ارائه داد و کوله باری هم برداشت و رفت؛ اما انتظار ما از گروه های جهادی این است که به فعالیتهای خود در این قبیل مناطق عمیق تر نگاه کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید طوری برنامه ریزی کنیم تا تاثیر‌گذاری عمیق داشته باشیم، افزود این هم لازمه اش تداوم کارها در منطقه است چون بدین شکل می توان با مردم منطقه ارتباط برقرار کرد.

سردار نقدی یادآور شد: کار دسته جمعی و مشارکتی که دور هم جمع شوند و فکر کنند، می تواند کارها را موفق تر جلو ببرد به همین دلیل چنانچه اینگونه عمل شود در دراز‌مدت می تواند به مطالبه علمی تبدیل شود.
 
وی درباره فرهنگ کار و تولید هم گفت: در فعالیتهای جهادی باید آموزشهای مولد نیز در کنار فعالیتهای فرهنگی و عمرانی گروه های جهادی پیش بینی و اجرا شود تا مناسب با جغرافیای منطقه و بافت جمعیتی کارهای آموزشی مولد را به اهالی منطقه بیاموزند.
 


 

کد خبر 2021920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha