۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

افتتاح 328 هزار واحد مسکن مهر در تهران

افتتاح 328 هزار واحد مسکن مهر در تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه امسال 328 هزار واحد مسکن مهر در تهران افتتاح می شود، گفت: تاکنون یکهزار میلیارد تومانی در بخش راه و 5 هزار میلیارد تومانی در بخش مسکن سرمایه گذاری شده است.

فریبرز واحدی در گفتگو با مهر به تحویل 328 هزار واحد مسکن مهر  در سال جاری اشاره کرد و افزود:  تاکنون یکهزار میلیارد تومانی در بخش راه و 5 هزار میلیارد تومانی در بخش مسکن سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: هم اکنون 250 میلیارد تومان پروژه در بخش راه استان تهران آماده بهره برداری است و تاکنون 54 درصد هدف گذاریهای دولت در بخش مسکن استان برآورده شده است، ضمن آنکه مابقی نیز تا پایان مرداد و شهریور سال جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در سال جدید پروژه جدیدی را آغاز نمی کنیم، گفت: امسال اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد و با حفظ وضعیت موجود پروژه های نیمه تمام را به پایان می رسانیم و حقوق و مطالبات پیمانکاران را پرداخت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه با فروش اموال غیر منقول، اوراق قرضه، تهاتر سهام کارخانجات دولتی و موارد دیگر به دنبال پرداخت مطالبات پیمانکاران هستیم، بیان کرد: نگهداری و ایمن سازی راهها با رویکرد کاهش تصادفات و تحویل پروژه های مسکن مهر از مهمترین اهداف ما در سال جاری هستند.

واحدی تصریح کرد: سال 91 روکش یک هزارکیلومتر از راههای بزرگراهی، اصلی، فرعی و روستایی هدف گذاری شده بود کرده بودیم که 60 درصد آن عملیاتی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزایش ایمنی عابران پیاده، راکبین موتور سیکلت و آرام سازی ترافیک را  از دیگر اقدامات این اداره کل در سال 92 دانست.
 

کد خبر 2035589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha