۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۲

زینی‌زاده به مهر خبر داد:

تراکتورسازی نمایشگاه بازیکنان خارجی تشکیل می‌دهد

تراکتورسازی نمایشگاه بازیکنان خارجی تشکیل می‌دهد

باشگاه تراکتورسازی تبریز در نظر دارد با تشکیل یک نمایشگاه از بازیکنان خارجی فوتبال منبع تازه‌ای برای کسب درآمد فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتورسازی تبریز در تلاش است با به اجرا گذاشتن یک طرح جدید زمینه های فروش بازیکنان خارجی را به سایر باشگاه‌های لیگ برتری فراهم سازد تا از این راه برای خود کسب درآمد کند.

حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این باره به خبرنگار مهر توضیح داد: ما در نظر داریم یک نمایشگاه از بازیکنان خارجی را تشکیل دهیم که در این باره هیات مدیره به جمع بندی‌های لازم رسیده و با کمک اسپانسرها شرایط اولیه را فراهم آورده‌ایم.

وی افزود: قصد داریم حدود 50 بازیکن خارجی را وارد کنیم و آنها را در قابل دو تیم قراداده، بازی‌های دوستانه برای این تیم‌ها فراهم کنیم تا تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی که به دنبال بازیکنان خارجی هستند با تماشای این بازی‌ها بازیکنان خود را انتخاب کنند که در این بین باشگاه ما نیز نفرات مورد نظرش را انتخاب خواهد کرد.

مدیرعامل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این پروژه یک طرح تازه در فوتبال ایران است که می‌تواند عاملی برای درآمدزایی بوده و مشکلات بسیاری از باشگاه‌ها را برای خرید بازیکنان خارجی کم کند.

کد خبر 2079133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha