۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

اختلاس به روستاها هم سرک کشید/ تقاضای مالباختگان کفشگیری از مسئولان گلستان 

اختلاس به روستاها هم سرک کشید/ تقاضای مالباختگان کفشگیری از مسئولان گلستان 

گرگان - خبرگزاری مهر: سوء استفاده های مالی همچنان در صدر پرونده های مهم قضایی به شمار می روند، خواه این پرونده مربوط به اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و یا سوءاستفاده مالی از یک صندوق کوچک در یک روستای محروم گرگان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از اهالی روستای کفشگیری در روزهای اخیر با حضور در پست بانک گرگان خواهان پیگیری مسئولان امر نسبت به از دست دادن سپرده هایشان در پست بانک این روستا شدند.
 
این مسئله دیروز و امروز نیز تعدادي از مردم روستاي كفشگيري گرگان را به مقابل پست بانك مركزي گرگان کشاند تا نسبت به از دست دادن سپرده هایشان در پست بانك شعبه كفشگيري پيگيري هاي لازم را داشته باشند.
 
همچنین چند وقتي است كه بحث مال باختن مشتريان پست بانك روستاي كفشگيري گرگان در مراجع انتظامي و قضايي استان مورد پيگيري قرار دارد.
 
قضيه اين پست بانك بدين صورت است كه متصدي، پول هاي دريافتي از مشتريان را در دفترچه حساب آنها مي نوشت و مهر هم مي زد اما در سيستم مركزي كامپيوتري ثبت نمی کرد تا اينكه كم كم مشتريان متوجه شدند كه حساب آنها خالي از پولي است كه به اين پست بانك داده بودند.
 
موضوع از آنجا آغاز شد که برخي مشتريان براي دريافت پول خود به برخي شعبات داخل شهر رفتند اما با كمال ناباوري متوجه شدند پولي در حساب آنها ثبت نشده است.
 
از آن روز تاکنون چندين بار مردم مالباخته اين روستا در مقابل پست بانك مركزي گرگان در خيابان 5 آذر گرگان جمع شده اند تا در مورد پول از دست رفته كه گفته مي شود بيش از 200 ميليون تومان است، پيگيري هاي لازم را انجام دهند.
 
ربابه لولایی یکی از سپرده گذاران پست بانک روستای کفشگیری  كه مبلغ هفت ميليون تومان در اين پست بانك به وديعه سپرده بود با گريه و زاري، گفت: سالهاست كه اين اندوخته زندگي و كل دارايي ام از زندگي مي باشد و مي خواستم با آن دردي از دردهاي بسيارم را درمان كنم.
 
يكي از مسئولان پست بانك گرگان نیز در جمع مالباختگان روستای کفشگیری گفت: موضوع از طریق مراجع قضايي مشغول پيگيري و بررسي است و فرد مورد نظر هم به اقداماتش اقرار كرده و بزودي شاهد حل آن مسئله خواهيم بود.
 
همچنین شعابانعلی کابلی بخشدار گرگان نیز از پیگیری از موضوع در مراجع ذیصلاح خبر داد.
 
روستاي كفشگيري در 15 كيلومتري غرب گرگان قرار داشته و نزديك به 3 هزار نفر جمعيت دارد و شغل اصلي مردم ان كشاورزي و تا حدي دامداري است.
کد خبر 2114739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha