۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۲۱:۰۷

رحمانی خبر داد:

نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان در دورود تمام وقت می‌شود

نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان در دورود تمام وقت می‌شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان گفت: نمایندگی این اداره کل در دورود ثابت و تمام وقت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رحمانی عصر یکشنبه در جریان بازدید از شهرستان‌های دورود و الیگودرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان این سفر در نشستی با حضور مدیران شرکتهای فعال در بخش حمل و نقل سیمان شهرستان دورود مسائل و مشکلات صدور کارت هوشمند رانندگان بررسی شد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات این حوزه عنوان کرد: در این راستا دستورات و هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات صورت گرفته است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان بیان داشت: همچنین در نشست مشترک با فرماندار دورود مشکلات مربوط به حمل و نقل مسافربری با وسائل نقلیه مینی بوس و معضل سرویس های دربستی در مسیر دورود - بروجرد بررسی شد که برای رفع آن پیگیریهای لازم صورت خواهد گرفت.

رحمانی یادآور شد: همچنین مقرر شد نمایندگی سیار این اداره کل در شهرستان دورود به ثابت تغییر پیدا کرده و با حضور تمام وقت کارشناس نسبت به رفع مشکلات حمل و نقل در این شهرستان اقدام شود.

وی همچنین به برنامه های سفر به شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: در جریان این بازدید مصوب شد که با انعقاد قرارداد شش ماهه بر اساس قیمت سال قبل میان پایانه بار و شرکت های حمل و نقل خدمات مورد نیاز ارائه شود تا پس از بررسی های کارشناسی تصمیمات جدید در این زمینه اتخاذ شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان ادامه داد: همچنین با توجه به مخروبه بودن ساختمان نمایندگی این اداره کل در الیگودرز برای رفع این مشکل با همکاری مدیرکل راه و شهرسازی به منظور تامین زمین مورد نیاز تصمیم گیری شد.

کد خبر 2334972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha