۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۹

مسئولان کارگروه‌های انجمن نویسندگان کودک مشخص شدند

مسئولان کارگروه‌های انجمن نویسندگان کودک مشخص شدند

مسئولان کارگروه‌های آموزش و پژوهش، رفاه، روابط عمومی، فرهنگی و همچنین روابط عمومی از بین اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان کارگروه‌های آموزش و پژوهش، رفاه، روابط عمومی، فرهنگی و همچنین روابط عمومی از بین اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشخص شدند.

مسئولیت کارگروه آموزش و پزوهش به مسعود ملک‌یاری، کمیته رفاه ب محسن هجری، فرهنگی به حسین بکایی، حقوقی به ریتا ملکی و روابط عمومی به نلی محجوب سپرده شد.

انجمن نویسندگان کودک، یک تشکل مدنی و غیرانتفاعی است که در سال ۱۳۷۷ شکل گرفته و اکنون تعداد اعضای آن به بیش از ۴۰۰ نفر می‌رسد.

حمایت از حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان ادبیات کودک و نوجوان، ایجاد زمینه‌های لازم برای ارائه و نشر آثار ارزنده، تلاش برای معرفی آثار تازه، ایجاد تعامل میان نویسندگان و ناشران مختلف با یکدیگر، بهره‌گیری از تسهیلات قانونی، اعطای وام، بیمکه نویسندگان و… از جمله اهداف شکل‌گیری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بوده و هست

ارتباط انجمن با اعضا، مطبوعات، مراكز و نهادها داخلی، نمايشگاه‌های بين‌المللی و مراكز خارج از كشور به عهده‌ی روابط‌ عمومی خواهد بود. سايت و نشريه از مسئولیت‌های کمیته روابط‌ عمومی است.

رسيدگی به شكايت اعضا در ارتباط با اختلافات حوزه‌ نشر، برعهده کمیته حقوقی و برگزاری كلاس‌های آموزشی با تصويب هيئت‌مديره به‌نحوی كه هم برای انجمن وجه‌ فرهنگی داشته باشد و هم سود مادی بر عهده کمیته آموزش است. مسایل رفاهی چون وام و مسکن و اعطای کمک‌های مالی به نویسندگان را نیز کمیته رفاهی پیگیری می‌کند.

 

کد خبر 2350250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha