۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸

عید قربان با پشت صحنه «دردسرهای عظیم»

عید قربان با پشت صحنه «دردسرهای عظیم»

بازیگران، کارگردان، تهیه کنندگان و عوامل فنی تولید «دردسرهای عظیم» در پشت صحنه این سریال از دیدگاهشان نسبت به نقش‌های خود گفتند.

مهران مهام تهیه‌کننده مجموعه 26 قسمتی «دردسرهای عظیم» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ویژگی‌های این قسمت اظهار کرد: گلچینی از سکانس‌های برتر این سریال و مراسم رونمایی از سریال برای پشت صحنه انتخاب شده است. این پشت صحنه‌های خاص با گفتگوهایی متفاوت از بازیگران اصلی این مجموعه چون مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و...  همراه است.

وی افزود: آنها درباره حضورشان، نقش‌هایشان و خاطراتشان در طول تصویربرداری و پخش سریال حرف زدند و همچنین درباره خوش اخلاق ترین، خوش قول ترین، پرخورترین، بداخلاق ترین و بهترین بازیگر این مجموعه از آنها نظرخواهی شده است.

مهام یادآور شد: کارگردان پشت صحنه آرش ظلی پور و تدوینگر آن امید غضنفری است. این پشت صحنه 45 دقیقه زمان دارد و روز عید قربان یکشنبه 13 مهر ساعت 15:30 از شبکه سه پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که پخش آن به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، کارگردانی برزو نیک‌نژاد و نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی، 25 مرداد از شبکه سه سیما آغاز شد و چهارشنبه 26 شهریور به پایان رسید.

کد خبر 2383512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha