۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۱۳

بیات:

تفاهمنامه تاسیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان امضا شد

 تفاهمنامه تاسیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان امضا شد

زنجان-مدیر کل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استان زنجان گفت: درراستای تقویت و توسعه روابط خارجی و ارائه خدمات کنسولی تفاهمنامه ای بین استانداری زنجان و وزارت امور خارجه منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بیات افزود: در راستای تقویت و توسعه روابط خارجی استان زنجان در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و ارائه خدمات کنسولی به هم استانی ها و اتباع خارجی تفاهمنامه ای ، بین مهندس انصاری استاندار زنجان و مهدی دانش یزدی معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه منعقد شد.

وی تاسیس این مرکز را عاملی در جهت بسط و گسترش فعالیتهای تجاری و مراودات بین المللی دانست وادامه داد: با ایجاد دفتر نمایندگی وزارت خارجه یکی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید در جهت افزایش فعالیتهای بین المللی تحقق می یابد.

مدیر کل دفتر اتباع خارجی استان گفت: ارائه خدمات این دفتر در ابتدای سال آینده خواهد بود و تا استقرار کامل دفتر نمایندگی توسط وزارت امور خارجه کلیه خدمات پشتیبانی و نیروی انسانی توسط استاندار زنجان انجام می شود.

بیات افزود: این طرح زمینه ساز تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان استان می باشد و اقدام موثری در گسترش روابط تجاری بین کشورها و استان زنجان نیز می باشد.

کد خبر 2511618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha