۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۴

رضا ساکی به مهر خبر داد:

«پیشخان عصر» به رادیو جوان آمد/ موسیقی کودک پخش می‌کنیم

«پیشخان عصر» به رادیو جوان آمد/ موسیقی کودک پخش می‌کنیم

رضا ساکی از پخش یک برنامه زنده جدید در رادیو جوان خبر داد که «پیشخان عصر» نام دارد و به چهار حوزه اجتماعی، سلامت، ورزش و محیط زیست می‌پردازد.

رضا ساکی طنزپرداز و تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه‌ تازه‌اش در رادیو جوان که پس از «بوم بهاری» روی آنتن می‌رود، اظهار کرد: اساس «پیشخان عصر» بر خبرهای روز در چهار حوزه اجتماعی، سلامت، ورزش و محیط زیست خواهد بود. «بوم‌ بهاری» که قبلا نام برنامه‌ای در رادیو جوان بود در این برنامه به صورت یک بخش پنج دقیقه‌ای و همچنان محیط زیستی پخش می‌شود که در هفته اول به طبیعت خلیج فارس می‌پردازد.

وی افزود: «پیشخان عصر» از لحاظ موسیقی با «بوم بهاری» تفاوت خواهد داشت چون محتوای دیگری در آن ارایه می‌شود. آنجا بیشتر موسیقی سنتی و ایرانی استفاده می‌شد اما در پیشخان عصر بیشتر موسیقی پاپ داریم.

ساکی یادآور شد: خبرهای این برنامه تصادفی انتخاب نمی‌شوند بلکه طوری انتخاب می‌شوند که بشود با خبرها طراحی ویژه‌ای کرد. مثلا در بخش ورزشی چینش خبرها و انتخاب آنها خود دارای مفوم است.

تهیه‌کننده «پیشخان عصر» تأکید کرد: بخش‌های گزارشی، قصه روز و ارتباط زنده هم از دیگر بخش‌های برنامه هستند. در اقدامی جالب در این برنامه فقط موسیقی باکلام کودک پخش خواهد شد. برای پخش موسیقی کودک هم طراحی خاصی داریم که امیدواریم مورد توجه شنوندگان قرار بگیرد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی رضا ساکی و گویندگی فاطمه صداقتی از شنبه تا چهارشنبه به طور زنده از ساعت ۱۹ تا ۲۰ از رادیو جوان پخش خواهد شد.

کد خبر 2561342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha