۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۰۳

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

آخرین تحولات بازار میوه/ هلو هم وارد بازار شد

آخرین تحولات بازار میوه/ هلو هم وارد بازار شد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از ورود هلو به بازار میوه خبر داد و گفت: عرضه هندوانه فراوان شده و قیمت آن نیز مقداری کاهش یافته است.

سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر از ورود میوه‌ هلو به بازار مصرف طی روزهای اخیر خبر داد و  اظهارکرد: در حال حاضر قیمت این میوه تابستانه از ۲ هزار تا ۱۶ هزار تومان متغیر است.

وی با بیان اینکه هلوی پیش‌رس و ریز قیمت پایینی دارد، اضافه کرد: انواع باکیفیت و درشت این میوه با قیمتی حدود ۱۶ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

مهاجران قیمت زردآلو و گوجه سبز را نیز بین ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: توت فرنگی گلخانه‌ای نیز به قیمت ۸۰۰۰ تومان و توت‌فرنگی سنندج بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شوند، ضمن اینکه قیمت هرکیلوگرم موز بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، قیمت خیار را بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان عنوان و اضافه کرد: گوجه‌فرنگی در بازار از ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد، قیمت کیوی بین ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان و قیمت سیب زمینی بین ۴۰۰ تا ۸۵۰ تومان است.

مهاجران با اشاره به اینکه بهای هرکیلوگرم پیاز بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ تومان است،  گفت: هم اکنون قیمت طالبی و ملون مرغوب ۳۰۰۰ تومان است، همچنین عرضه هندوانه فراوان شده، قیمت آن نیز مقداری کاهش یافته و در حال حاضر بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است. ‌

کد خبر 2764494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha