۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳

مستند «سوئد و سکوت» حقایق صهیونیسم را نمایان می‌کند

مستند «سوئد و سکوت» حقایق صهیونیسم را نمایان می‌کند

مستند «سوئد و سکوت» درباره حقیقت صهیونیسم امروز چهارشنبه ۲۵ آذر از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «سوئد و سکوت» با موضوع گفتگو درباره حقیقت صهیونیسم با یکی از محققان اروپایی، چهارشنبه ۲۵ آذر از شبکه افق پخش می شود.

«سوئد و سکوت» کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی به کارگردانی سیدعلی سجادی است که برای پخش از شبکه افق روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۲۱ در نظر گرفته شده است. تکرار این مستند هم ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه به روی آنتن می رود.

د این مستند ما با این موضوع رو به رو می‌شویم که در طول تاریخ همواره شاهد توطئه و نقشه های گوناگون گروهی از یهودیانی بوده ایم که نمی خواستند پیرو آیین حق باشند و تنها نام یهود را یدک می کشیدند، آنها به پیامبران بنی اسرائیل رحم نکرده و بسیاری از آنها را به قتل رساندند.

این گروه که دوران ما در قالب صهیونیست ها به فعالیت خود مشغول هستند هیچگاه دست از توطئه چینی های خود برنمی دارند و در همه احوال و همه دوران ها فتنه ای جدید به پا می کنند.

امروزه صهیونیست ها توانسته اند با نقشه ای جامع که ترکیبی از مظلوم نمایی و کشتار بی رحمانه اما به نام آزادی و قانون است، کشوری جعلی به نام اسرائیل را در سرزمین فلسطینیان و به قول خودشان در ارض موعود بنیان نهند و با ظلم هر چه تمام تر، به حکومت نامشروع خود ادامه دهند.

بدتر اینکه پتک سنگین موضوعاتی مانند هولوکاست توسط صهیونیست ها چنان بر سر جامعه جهانی کوبیده شده که هیچ کس در جوامع غربی به خود اجازه شک در مورد حقیقت آن را هم نمی دهد و به عبارتی آزادی بیان و اندیشه تا زمانی حاکمیت دارد که به مرزهای هولوکاست نزدیک نشود.

با این حال برخی محققان آزاداندیش هم وجود دارند که به تحقیق بی طرفانه می پردازند تا حقیقت را کشف نمایند؛ ویل نیلسن، مردی که اهل سوئد است از جمله این افراد به شمار می رود.

او که تجربه مارکسیسم را از سر گذرانده و حالا نتیجه مطالعاتش در خصوص صهیونیسم را در قالب کتابی منتشر کرده است و مستند «سوئد و سکوت» به گفتگو با او اختصاص دارد. نیلسن در این مستند درباره تحقیقاتش در مورد صهیونیسم توضیح می دهد.

 

کد خبر 3001482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha