۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳

مسابقه‌ای که صرفه جویی در آن میزان جایزه را تعیین می‌کند

مسابقه‌ای که صرفه جویی در آن میزان جایزه را تعیین می‌کند

مسابقه «خانه ما» که از جمعه ۱۶ بهمن از شبکه افق پخش می شود درباره صرفه جویی است و شرکت‌کننده به میزانی که در هزینه این مسابقه صرفه جویی می کند ۱۰۰ برابر جایزه می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «خانه ما» مسابقه ای جدید در شبکه افق است که اعضای یک خانواده به صورت دسته جمعی در آن مشارکت دارند و قرار است به کمک هم، برنده شوند. شعار این مسابقه آن است که «صرفه جویی یک هنر است» و خانواده های ایرانی از این طریق یاد می گیرند که صرفه جویی بیاموزند تا از بروز بسیاری از مشکلات مالی جلوگیری کنند.

در این مسابقه، مبلغ مشخصی در اختیار یک خانواده قرار می گیرد و آنها باید در زمانی که تعیین می شود، صرفا با استفاده از همان مبلغ، تمام هزینه های زندگی از قبیل خرید، مسافرت و مهمانی دادن را تامین کنند.

در پایان زمان معین شده هر مقدار از مبلغ اولیه که باقی مانده باشد، مبنای تعیین جایزه مسابقه خواهد بود به این ترتیب که ۱۰۰ برابر آن به عنوان جایزه به خانواده شرکت کننده اهدا می شود.

مهدی مطهر تهیه کننده و حسام اسلامی و علی رمضانپور کارگردانان این مستند مسابقه هستند.

زمان برگزاری مسابقه برای هر خانواده یک ماه است البته بر اساس شیوه در نظر گرفته شده در طول این مدت شرکت کنندگان با ایجاد چالش هایی، درگیر ماجراهایی می شوند و سه خانواده حاضر در مسابقه باید به درستی از آن عبور کنند.

دو خانواده چهار نفره و یک خانواده سه نفره شرکت‌کنندگان مستند مسابقه «خانه ما» هستند که از نظر هزینه، مخارجشان با هم برابری می کند، خلاقیت هایی که آنها در کنترل هزینه و مصارف به کار می برند موقعیت های مختلفی را به وجود می آورد.

نخستین قسمت این برنامه ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۶ بهمن ماه از شبکه افق پخش خواهد شد و تکرار آن هم برای ساعت ۱۳:۳۰ روز بعد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 3040191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha